Paladins również porzuca Nintendo Switch
Ostatnio pisałem, że Hi-Rez zrezygnowało ze wsparcia Rogue Company na Pstryczku od Nintendo. Wydawać by się mogło, że to bardziej wina małego zainteresowania grą, niż samą konsolą, chociaż deweloperzy twierdzą inaczej. Teraz z kolei studio podaje, że podobny los czeka Paladins.
Z dniem 19 kwietnia Paladins i dodatki do gry nie będą już dostępne w sklepie Nintendo eShop, a wszystkie zakupy w grze na Nintendo Switch zostaną wstrzymane. Jeśli gracie na Switchu i pragniecie kontynuować zabawę w Paladins w przyszłości, skorzystajcie z możliwości łączenia kont HiRez, aby przenieść swoje dotychczasowe postępy na platformę PC lub Xbox.
Czy to zwiastun końca samej gry? Hi-Rez zapewnia, że nie, a decyzja o zamknięciu dotyczy tylko tej platformy. Studio chce dalej rozwijać Paladina na PC, PlayStation oraz Xbox. Kolejna duża aktualizacja została przykładowo zaplanowana na czerwiec. Rezygnacja ze Switcha podyktowana jest kiepską jakością portu, który nie spełniał oczekiwań jakościowych deweloperów oraz graczy.
„Spędziliśmy niezliczone godziny pracując nad problemami specyficznymi dla tej platformy i próbowaliśmy szukać rozwiązań tak długo, jak tylko było to możliwe – jak np. nasze ostatnie prace nad trybem „Ładunek” – jednak w efekcie powodowało to powstawanie kolejnych wyzwań, z którymi musiało zmagać się Paladins i które sprawiały, że gra ta nie była tak dobra, jak być powinna.”
Jak więc widzicie, Hi-Rez uznało, że lepiej, aby Paladins nie było na Switchu. Czy ktoś z tego powodu uroni łezkę lub dwie?