Paladins stanie się teraz bardziej MOBA'owy niż był dotychczas
Co ciekawe, nie jest to inicjatywa twórców, tylko… samych graczy, którzy w specjalnych ankietach podczas trwania CBT wyrazili chęć większego uMOBOwienia Paladins’a.
Hi-Rez Studios chciało zrobić z Paladins coś na podobieństwo Global Agendy i Team Fortress 2, w którym byłoby mniej postaci, ale z wieloma "wariacjami" rozwoju i skilli.
In the beginning we started more with like a TF2/Global Agenda style where you have fewer characters. I think TF2 has nine and Global Agenda had the equivalent of about eight. We tried that and with a lot of cards we had a lot of variations.
Gracze wolą jednak więcej bohaterów i większą różnorodność, aniżeli bawienie się w system rozwoju.
That was fine until people started playing a lot more MOBAS and played things like Overwatch which let you have more characters and everybody comes back with, we just want a lot more characters, not just a lot of variation
People don’t seem to appreciate the variation on a character as much as they do having a new character that does things that particular way
Dlatego zamiast rozbudowywania strony karcianej tej gry, spodziewajcie się raczej nowych czempionów.