Paladins wzbogaca się o nową postać, mapy oraz battle pass

Dodany przez PefriX prawie 6 lat temu
8 3656
Paladins wzbogaca się o nową postać, mapy oraz battle pass

Hi-Rez prezentuje najnowszą aktualizację do Paladins o numerku 1.3. Patch zawiera spory pakiet nowości, który rozpoczyna się nową postacią, przechodzi przez mapy, a kończy się na nowym battle passie. Zatem, po kolei!

Koga to najnowszy heros, który zasili pulę bohaterów Paladins. Jest to były uczeń Zhina, który powrócił, aby zemścić się na Thousand Hands Guild oraz swoim mistrzu. Koga, The Lost Hand będzie flankerem, odznaczającym się niezwykłą mobilnością. Jest to równocześnie pierwsza postać, która nie posiada czasów odnowienia swoich umiejętności!

Zdolności tego bohatera kosztują energię, czyli specjalny zasób, który regeneruje się z czasem. Koga posiada trzy paski energii, przy czym zapełnienie już jednego pozwala mu użyć jeden raz wybraną zdolność. W efekcie zabawa tym herosem opiera się na odpowiednim zarządzaniu tym zasobem.

Poza tym, Koga potrafi wspinać się po ścianach oraz posiada dwa tryby: zwykły oraz Dragon Stance. Różnią się one między sobą dostępem do różnych umiejętności herosa. W standardowym trybie, Koga strzela z karabinku i może skoczyć przed siebie, co czyni go „nietrafialnym”.

Gdy jednak uruchomi Dragon Stance, uruchamia pazury Wolverine’a, którymi może siekać przeciwników lub doskakiwać do nich, aby ich rozszarpać. Ta forma zadaje większe obrażenia, ale nie da się jej utrzymywać cały czas, bowiem pożera energię Kogi.

Do tego bohater może niezależnie od formy zwiększyć swoją prędkość ruchu. Na deser wspomnę o superzdolności, która pozwala mu wtopić się w cień, co czyni go niewrażliwym na ataki. Równocześnie Koga zadaje spore obrażenia wszystkim przeciwnikom w zasięgu ataku. Warto dodać, że ignoruje w tym czasie osłony.

Jeśli chodzi o mapę, to otrzymamy Abyss, przeznaczony do Team Deathmatch. Osoby grające w Paladins podczas wydarzenia Rise of Furia powinny kojarzyć to pole bitwy. Mapa wyróżnia się ulokowanymi na niej buffami, które po zebraniu zdecydowanie przyśpieszone ładowanie ulta.

Poza tym dodano również mapę Throne do Custom Team Deathmatch, dla osób, które preferują walkę ze znajomymi na mniejszym terenie.

Hi-Rez zapowiada również nowego battle passa do Paladins. Pierwszy karnet dobiega końca, więc to idealna okazja, aby zastanowić się, czy następny również będzie potrzebny. Deweloperzy obiecują więcej nagród, mniej czasu potrzebnego na ukończenie wyzwań oraz przedłużony czas trwania o cały miesiąc.

No, poza tym czeka na Was cała lista zmian. Konkrety znajdziecie jednak tutaj.


8 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube