Pantheon przybliża graczom unikatowe mechaniki eksploracji
Zespół tworzący Pantheon: Rise of the Fallen dzieli się z graczami mechanikami, które planują na streamach Parting the Veil Live.
W tym miesiącu rozmawiali o unikatowych przedmiotach, które mają pomóc graczom eksplorować świat ich gry. Joppa, Creative Director Pantheonu użył przykładów wielu gier z konsol Nintendo, jak na przykład Hookshot z Zeldy, Spider Ball w Metroid, czy Flammie Drum z Secret of Mana jako ich inspiracje w projektowaniu.
Jako pierwszy przykład czegoś z Pantheon, Joppa podał "Crown of Illumination", artefakt który będzie w stanie oświetlić "specjalną ciemność", której nie przebiją zwykłe pochodnie i lampy. Inne przedmioty planowane w grze będą działały jak Hover Boots/Iron Boots z Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Dalsze plany to przebrania do oszukiwania frakcji, glider którego można używać wszędzie, a nawet specjalne zdolności specyficzne dla klas. Druid na przykład będzie mógł tworzyć mosty, wojownik niszczyć ściany a łotrzyk zrzucać liny, po których drużyna może wspiąć się tam gdzie łotrzyk dotarł, używając swoich zdolności wspinaczki.
Pantheon: Rise of the Fallen jest w fazie pre-alpha i dostęp do gry jest zamknięty za opłatą 750$. Aktualnie developerzy planują abonament, ale nie ma jeszcze żadnych szczegółów na ten temat.