Pantheon: Rise of the Fallen - wielki update, lepsza wydajność, mniejszy rozmiar na dysku

Do Pantheon: Rise of the Fallen wleciał właśnie wielki update (największy od czasu grudniowego debiutu), który wprowadził duże zmiany, głównie w sferze technicznej.
Po pierwsze i najważniejsze, Pantheon: Rise of the Fallen przeszedł na wersję silnika Unity 6, dzięki czemu…
- Oświetlenie (głównie w jaskiniach) zostało znacznie poprawione,
- Ogólna wydajność uległa znacznej poprawie
- Naprawiono niestabilność na niektórych komputerach (w tym laptopach)
- Rozmiar gry (na dysku) został zmniejszony o połowę
- Całkowite wykorzystanie pamięci i pamięci VRAM także stało się niższe
- Wydajność w lochach stała się jeszcze lepsza
Ale to nie jedyne zmiany. W Opcjach pojawiły się nowe funkcje graficzne; pozycje interfejsu, skrótów klawiszowych i makra są teraz zapisywane unikalnie dla każdej postaci; dodano nową lokację w Eastern Plains; zwiększono moc Alchemii; rozbudowano Crafting; zbalansowano część umiejętności oraz naprawiono dziesiątki błędów.
Pantheon: Rise of the Fallen to high-fantasy MMORPG w oldschoolowym stylu, który zawitał na rynek po ośmiu długich latach oczekiwania.
Na razie jest dostępny w płatnym Early Access – standardowy egzemplarz kosztuje 185 zł. Niby drogo, ale gierka zbiera naprawdę pozytywne recenzje (obecnie to prawie 85% pozytywnych ocen na Steamie).