Path of Diablo znowu wystartowało od zera
W nocy z piątku na sobotę miała miejsce premiera nowego Sezonu w Path of Diablo, co oznaczało również reset ladderu i możliwość grania od zera.
Sezon 13 skupił się na poprawie rozgrywki, więc nie otrzymaliśmy żadnych spektakularnych nowości. Dodano nowe Relikwie, u wielu typów potworów zmieniono statystyki, zbalansowano & przeprojektowano umiejętności, przeprojektowano przedmioty, przekształcono mapy na wyższe (lub niższe) tiery, zwiększono sztuczną inteligencję dla bossów lub niektórych rodzajów potworków, naprawiono błędy itd.
Doliczcie do tego to, co pojawiło się poprzednim sezonie – czyli funkcję Auto Gold Pickup, rozbudowę Filtru Łupów oraz nowe funkcje graficzne.
Zagracie TUTAJ.
Path of Diablo to jak sama nazwa wskazuje połączenie Diablo 2 + Path of Exile, które jednocześnie korzysta z klimatu i grafiki D2, wprowadzając elementy znane wyłącznie z PoE (np. end-game’owe mapy, umiejętności, charakterystyczne orby itd.).
Do grania w Path of Diablo potrzeba Diablo 2 z dodatkiem “Lord of Destruction”.