Path of Exile 2 - bardzo duże zmiany w end-game

W przyszłym tygodniu do Path of Exile 2 przybędzie patch 0.3.1, który wprowadzi bardzo duże ulepszenia & zmiany dla rozgrywki end-game.
Jakie konkretnie?
Alchemy Orbs będzie można teraz używać na magicznych przedmiotach. Spowoduje to ulepszenie magicznego przedmiotu do rzadkiego przedmiotu z czterema modyfikatorami.
Koniec Wież (Towers). No prawie… Tablice (Tablets) są teraz bezpośrednio stosowane do naszych map (jak Scarabs z Path of Exile 1) i mają wzmocnione modyfikatory: od dwóch do nawet trzech razy. Pojawią się też zupełnie nowe modyfikatory.
Rozmiar wielu mapek end-game zostanie zmniejszony, aby „zapewnić lepsze wrażenia”.
- Augury
- Bastille
- Blooming Field
- Channel
- Epitaph
- Fortress
- Grimhaven
- Hidden Grotto
- Oasis
- Penitentiary
- Rupture
- Savannah
- Slick
- Vaal City
- Wetlands
Nastąpią wielkie zmiany w Drzewku Atlasu, aby uwzględnić zmiany mechaniczne wokół Wież.
Częstotliwość pojawienia się Cytadeli wzrośnie o nawet 66%.
Naziemne efekty na mapach, takie jak Chilled, Shocked czy Ignited zostaną zmniejszone. To znaczy, że teren mapki będzie posiadał mniej takich debuffów (nawet o 66%).
Patch będzie też zawierał „wiele” ulepszeń rozgrywki oraz usunie „mnóstwo” bugów powstałych po premierze 0.3.0.
Szczegóły TUTAJ.