Path of Exile 2 będzie miał sterowanie WASD. Nowy gameplay z nową klasą!

Dodany przez guru 12 miesięcy temu
20 5235
Path of Exile 2 będzie miał sterowanie WASD. Nowy gameplay z nową klasą!

Obiecaliśmy wam nowiutki świeżutki gameplay z Path of Exile 2, więc go łapcie.

Jest on o tyle ciekawy, że przedstawia jedną z kompletnie nowych klas, które pojawią się w kontynuacji PoE. Chodzi o Mercenary . “Klasa ta charakteryzuje się rozgrywką przypominającą strzelankę, z kuszą i różnymi rodzajami amunicji, aby zadawać wrogom śmiercionośne kombinacje ataków”.

Grinding Gear Games poinformowało także, że PoE 2 będzie wspierał sterowanie WASD (Polacy mówią raczej WSAD) i właśnie ten gameplay – między innymi – jest kręcony w tej konfiguracji.

W Path of Exile 2 mamy kusze, które działają jak karabiny snajperskie, strzelby i karabiny szturmowe.

Aby jednak uzyskać rozgrywkę przypominającą strzelankę, chcieliśmy pójść dalej. W Path of Exile 2 obsługujemy teraz ruch WASD. Możesz teraz chodzić w dowolnym kierunku, niezależnie od celowania. Tak naprawdę, jeśli jest to Twoja preferowana metoda rozgrywki, możesz jej używać na dowolnej klasie, niezależnie od tego, jakiego rodzaju broni używasz.

Jednocześnie możesz trzymać tylko dwie kusze, ale w Path of Exile 2 chodzi o ciekawe kombinacje umiejętności. I tu właśnie pojawiają się umiejętności związane z amunicją.

Mamy amunicję przebijającą pancerz, co czyni ją bardzo skuteczną w walce z grupą wrogów, ponieważ przebija ich na wylot. Ale są też inne amunicje. W przypadku większego pojedynczego celu dobrym pomysłem może być przejście na broń zapalającą. Im więcej pocisków trafi w cel, tym silniejszy będzie zapłon, więc będziesz chciał podejść do tego z bliska i osobiście.

Jeśli masz przed sobą kilka celów, warto je spowolnić. W takim przypadku możesz przełączyć się na Strzał Burst Permafrost. Strzelanie do grupy mniejszych wrogów z dużej odległości spowoduje ich ochłodzenie, a potencjalnie nawet zamrożenie w miejscu.

Kolejną cechą kuszy są dodatki. To jest granatnik. Jak widać, kiedy go wyposażę, pojawia się on na spodzie kuszy. Te dodatki działają jak klejnoty umiejętności, więc skutecznie zdobywasz dodatkowe miejsca na umiejętności i możesz je wzmacniać klejnotami wsparcia, tak jak zwykłe umiejętności.

Mamy też Granat naftowy. Wystrzelenie jednego z tych granatów pokrywa ziemię i pobliskich wrogów olejem. Olej spowalnia wrogów, więc jest to kolejna przydatna mechanika kontroli tłumu. Kolejną użyteczną rzeczą, jaką może zrobić olej, jest podpalenie. Każdy płonący wróg lub eksplozja zapalą olej, powodując dodatkowe obrażenia od spalania.


20 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube