Path of Exile 2 chwali się swoimi bossami. “To będą najlepsze walki w historii h’n’s”
Coraz bliżej premiery Path of Exile 2 (Early Access rusza 15 listopada), więc Grinding Gear Games wypuszcza coraz więcej materiałów z gry.
Najnowszy z nich skupia się na bossach z gry, a ściślej mówiąc na tym, jak GGG tworzyło bossy do gry.
Nowozelandzkie studio przyznaje, że bossy w PoE2 stoją kilka poziomów wyżej od tego, co widzimy w oryginalnym Path of Exile. Chodzi o ich wygląd, złożoność, poziom trudności, ilość mechanik, różnorodność mechanik (każdy boss to inne środowisko, inne mechaniki, inna dynamika), specjalne hitboxy, AI itd.
Twórcy PoE2 idą też w stronę “soulsów”. Gracz musi pokonać bossa w jednej próbie (boss musi stracić całe życie), więc jeśli zginiecie… po prostu utkniecie w miejscu i nie będziecie w stanie przejść do dalszej mapy lub Aktu. Wtedy albo musicie zwiększyć siłę postaci, albo po prostu starać się nie popełnić tych samych błędów co wcześniej. Cytat: “co pod wieloma względami jest dobre, bo zabicie bossa jest o wiele bardziej satysfakcjonujące”.
Bossy w Path of Exile to efekt dziesięciu lat naszego doświadczenia. Tutejsze walki z bossami będą najlepszym doświadczeniem spośród wszystkich gier ARPG w historii
W Path of Exile 2 ma być… ponad 100 unikalnych bossów.
Oglądamy!