Path of Exile 2 Early Access to większa gra niż całe Diablo 4. Oto szczegóły...

Dodany przez guru 27 dni temu
100 14855
Path of Exile 2 Early Access to większa gra niż całe Diablo 4. Oto szczegóły...

Były obawy, że Early Access Path of Exile 2 będzie tak naprawdę wersją demo, która będzie zawierała bardzo niewielką część gry. Myliliśmy się… bardzo się myliliśmy.

Nawet okrojony “wczesno-dostępowy” Path of Exile 2 zawiera więcej zawartości (i różnorodności) niż Diablo 4 po półtora roku po premierze.

Z bardzo dużym prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością Path of Exile 2 będzie największym, najlepszym, najbardziej rozbudowanym i najładniejszym sieciowym hack’n’slashem ARPG na rynku. I to już teraz podczas EA, wcale nie będziemy musieli czekać do oficjalnej premiery. 

Po kolei:

  • Otrzymamy 6 klas (Monk, Warrior, Witch, Sorceress, Marcenary, Rogue)
  • Każda z 6 klas będzie miał dwie dodatkowe subklasy-Ascension (Ascendancy)
  • Finalnie otrzymamy jednak po trzy subklasy
  • Aby odblokować Ascension, trzeba będzie przejść trudną i skomplikowaną próbę
  • Każda z klas ma posiadać około 20-25 aktywnych (!!!) umiejętności na daną broń
  • Do tego setki Support Gemów, dzięki którym można tworzyć buildy na każdą okazję
  • Otrzymamy dostęp do trzech Aktów i systemu end-game
  • Przejście trzech Aktów ma zająć nowym graczom około 25 godzin
  • Trzy Akty zakończymy na mniej więcej 45 lvl
  • End-game zacznie się od 65 i będzie nieskończony (szczegóły poniżej)
  • Więc ta “dziura” zostanie wypełniona powtórką trzech Aktów, ale na poziomie trudności Cruel (trudniejsze stworki, lepszy drop)
  • Po wejściu Aktu 4, 5 i 6, wersja Cruel zostanie usunięta
  • Max level to 100 lvl
  • Early Access zawiera 400 rodzajów potworków
  • Early Access zawiera także 50 wymagających bossów
  • Tutejsze ikoniczne Passive Skill Tree będzie zawierać 1500 pozycji
  • Za golda będziemy mogli cofać wybory punktów
  • Przedmioty dzielą się na cztery rodzaje (Normal, Magic, Rare, Unique)
  • Dostaniemy Weapon Specialization – czyli swapowanie broni w czasie walki, co pozwoli korzystać z różnych zestawów/żywiołów umiejętności na Passive Skill Tree
  • Blokujemy cios tarczą, potem przełączamy na 2h weapon i atakujemy
  • Będzie istnieć synergia pomiędzy takimi atakami np. Elektryczne ataki przechodząc przez ścianę ognia otrzymają ognisty bonus
  • Niektóre ataki będzie można blokować, ale niektóre będą niemożliwe do uniknięcia
  • Żegnajcie Flaski – w PoE istnieje tylko butelka do życia i many
  • Zamiast tego dostaniemy Charmy, w które będziemy mogli uzbroić naszą postać
  • Przedmioty będą miały 1-2 sockety (2 sockety bronie i zbroje, 1 socket dla reszty ubrań)
  • Ale to nie będą sockety na “łączenie” skillów jak w PoE1 - ten problem znika na zawsze
  • Dostaniemy Auction House (dla currency, nie przedmiotów)
  • Unikaty mają wypadać rzadziej, ale mają być potężniejsze i bardziej przydatne
  • Wszystkie przedmioty będą możliwe do handlu (żadnych przedmiotów bound)

Wersja Early Access ma podwoić (!!!) swoją zawartość do oficjalnej premiery, więc co kilka miesięcy spodziewajcie się wielkiego patcha. 

Tak wygląda end-game w Path of Exile 2. To Atlas – podobno “infinite” nieskończony system/świat mapek, które są ze sobą połączone i które – w zależności od położenia na mapie – mają różne biomy (dżungle, zima, pustynia, lasy, miasta itd.), różne zestawy potworków i różne efekty.

Tak, mapa Atlasu jest nieskończona. Gracz nie będzie w stanie dotrzeć do końca mapy, a całość została zaprojektowana, aby móc na Atlasie grać tak długo, jak tylko chcemy. Zapewne jeżeli ktoś będzie chciał odkrywać mapę cały czas tylko w jednym kierunku, to gdy dotrze do, powiedzmy, czterech miliardów punktów na mapie, to może natrafić w końcu na jakiś „koniec”, ale szanse na to, że do tego dojdzie, wynoszą praktycznie zero.

Ikonki przy niektórych mapach oznaczają dodatkowe wyzwania lub aktywności (te aktywności to mechaniki z lig z Path of Exile np. Ritual, Delirium, Breach itd.).

Dostaniemy również Atlas Skills – dodatkowe Skill Tree, dzięki któremu będziemy mogli zwiększać zawartość/różnorodność Atlasu.

Dotarcie do 100 lvl, grając w Atlas, może zająć “setki godzin”.

Tak jak już wspomnieliśmy, dostęp do Early Access będzie płatny… no chyba, że wydaliście na Path of Exile 1 ponad 480 dolarów – wtedy otrzymacie darmową wejściówkę.

W innym przypadku trzeba kupić Early Access Pack – ceny zaczynają się od 30 dolarów (122 zł) na oficjalnej stronie (TUTAJ) lub 138 zł na Steamie (TUTAJ). Regional Pricing na Steamie jak zwykle nie jest łaskawy dla Polaków. 

Path of Exile 2 Early Access rusza 6 grudnia na PC oraz konsolach. Do zobaczenia!


100 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube