Path of Exile 2 otrzymało pierwszego dużego patcha. Masa zmian oraz ulepszeń

Dodany przez guru około 12 godzin temu
53 2998
Path of Exile 2 otrzymało pierwszego dużego patcha. Masa zmian oraz ulepszeń

Za nami premiera pierwszego dużego patcha do Path of Exile 2 oznaczonego numerkiem “0.1.1”.

Załatwia on wiele problemów/bolączek end-game, dodające nowe funkcje Quality of Life, usuwając błędy oraz (ogólnie) ulepszając rozgrywkę.

  • Zmiany w end-game’owych mapach (więcej mobów, więcej rzadkich stworów, więcej skrzynek)
  • Dodanie checkpointów na mapach
  • Więcej rodzajów Lost Towerów
  • Więcej mapek z bossami
  • Tablety gwarantujące bossów na mapach obok Towerek
  • Strongboxy respią się szybiej + znika fpsożerna mgła
  • Łatwiej znaleźć Cytadele (!!!) – na Atlasie (na fog of war) pojawiają się specjalne znaczniki
  • Większy zoom dla Atlasu Map
  • Szybsze ładowanie po otwarciu Atlasu i World Mapy
  • Delirium dropi więcej Simulacrum Splinters
  • Expedition dostaje boosta (więcej rare przedmiotów u sprzedawców)
  • Naprawa Charmów
  • Buffy low-levelowych unikatów
  • Efekty/umiejętności potworków staną się bardziej przejrzyste i czytelne (chodzi o wybuchy, rzucanie granatów)
  • Praktyczna eliminacja efektów po śmierci potworków
  • Buff systemu Armor
  • Możliwość nadpisywania Run w przedmiotach
  • Walka z Arbiter of Ash ma teraz 6 podejść (6 teleportów)
  • Nerfy niektórych bossów lub rare-mobów

Pełny patch-note, który liczy ponad 350 pozycji, znajdziecie TUTAJ.

I tak jak pisaliśmy wcześniej, ten patch nie zawiera nerfów/buffów.

Grinding Gear Games zdaje sobie sprawę, że kilka buildów jest totalnie broken, ale gruntowny balans przybędzie dopiero podczas startu nowej ligi + świeżej ekonomii. Prawdopodobnie dopiero w lutym lub marcu.

Czyli jeśli gracie Ice Monkami, Stormweaverami czy Pathfinderami z Poisonous Concoction, to nadal będziecie zadawać absurdalnie wysoki dmg.

 


53 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube