Path of Exile 2 otrzymało pierwszego dużego patcha. Masa zmian oraz ulepszeń
Dodany przez guru około 12 godzin temu
53 2998
Za nami premiera pierwszego dużego patcha do Path of Exile 2 oznaczonego numerkiem “0.1.1”.
Załatwia on wiele problemów/bolączek end-game, dodające nowe funkcje Quality of Life, usuwając błędy oraz (ogólnie) ulepszając rozgrywkę.
- Zmiany w end-game’owych mapach (więcej mobów, więcej rzadkich stworów, więcej skrzynek)
- Dodanie checkpointów na mapach
- Więcej rodzajów Lost Towerów
- Więcej mapek z bossami
- Tablety gwarantujące bossów na mapach obok Towerek
- Strongboxy respią się szybiej + znika fpsożerna mgła
- Łatwiej znaleźć Cytadele (!!!) – na Atlasie (na fog of war) pojawiają się specjalne znaczniki
- Większy zoom dla Atlasu Map
- Szybsze ładowanie po otwarciu Atlasu i World Mapy
- Delirium dropi więcej Simulacrum Splinters
- Expedition dostaje boosta (więcej rare przedmiotów u sprzedawców)
- Naprawa Charmów
- Buffy low-levelowych unikatów
- Efekty/umiejętności potworków staną się bardziej przejrzyste i czytelne (chodzi o wybuchy, rzucanie granatów)
- Praktyczna eliminacja efektów po śmierci potworków
- Buff systemu Armor
- Możliwość nadpisywania Run w przedmiotach
- Walka z Arbiter of Ash ma teraz 6 podejść (6 teleportów)
- Nerfy niektórych bossów lub rare-mobów
Pełny patch-note, który liczy ponad 350 pozycji, znajdziecie TUTAJ.
I tak jak pisaliśmy wcześniej, ten patch nie zawiera nerfów/buffów.
Grinding Gear Games zdaje sobie sprawę, że kilka buildów jest totalnie broken, ale gruntowny balans przybędzie dopiero podczas startu nowej ligi + świeżej ekonomii. Prawdopodobnie dopiero w lutym lub marcu.
Czyli jeśli gracie Ice Monkami, Stormweaverami czy Pathfinderami z Poisonous Concoction, to nadal będziecie zadawać absurdalnie wysoki dmg.