Path of Exile 2 zapowiedziane. Żegnaj Diablo 4...
Ja pierdziu.
Wierzcie lub nie, ale miałem już przygotowany wstęp, jaki to Path of Exile 4.0.0 jest wspaniały, ale wszystko wzięło w łeb po pierwszym trailerze...
Okazało się, że Grinding Gear Games cały czas pracowało nad… Path of Exile 2.
Łapcie trailer, potem pogadamy o szczegółach.
Zacznijmy od tego, że Path of Exile 2 nie będzie typowym sequelem. To coś jakby Overwatch 2.
ODŚWIEŻONA ULEPSZONA wersja PoE, która dodaje i zmienia wiele elementów, równocześnie zachowując dotychczasowy styl i content.
Path of Exile 2 posiada nową kampanią fabularną (osadzoną 20 lat po zabiciu Kitavy) i siedem całkowicie (!!!) nowych Aktów.
Czyli po premierze PoE 2, będzie istniało 10 Aktów z pierwszej części gry i 7 Aktów z drugiej części gry. "One Game, Two Campaigns". Będziemy mogli przejść "jedynkę", a potem "dwójkę", albo od razu wskoczyć do "dwójki" i tak dostać się do end-game. Fajnie, prawda? GGG doszło po prostu do wniosku, że zamiast rozbudowywać dotychczasową historię PoE i dodawać (na siłę) kolejne akty, to lepiej stworzyć coś niezależnego, ale nadal powiązanego z pierwszą częścią.
Bo Path of Exile 2 to nie tylko lepsza grafika, dynamika (koniec "drewna"), modele postaci, animacje, otoczenie, efekty skillów (gra ma wyglądać jeszcze okazalej przy premierze, na razie to Pre-Pre-Alpha).
To także totalny reboot/rework kluczowych dla rozgrywki systemów. Nowy system gemów (koniec fusingów?!) i socketowania gemów (co przełoży się jeszcze bardziej zróżnicowane buildy) i "zmiennokształtność" naszych postaci (Halo, Druid z D4) to tylko przedsmak.
PoE 2 dostanie też... zestaw 19 nowych subklas (Ascendancy). Słownie: dziewiętnaście.
Poniższy gameplay (trwa niemal 15 minut) tylko podkręci wasz hype.
Na premierę Path of Exile 2 trochę jednak poczekamy. Beta testy są spodziewane "late 2020", więc oficjalny debiut nastąpi pewnie w 2021 roku.
W kolejnych miesiącach mamy jednak otrzymywać coraz więcej informacji na temat gry.
cdn...