Path of Exile 2 szykuje kolejne nerfy, buffy i zmiany w end-game
Poprawiania Path of Exile 2 ciąg dalszy.
Grinding Gear Games szykuje nowego patcha, który rozprawi się z kilkoma bolączkami gry. Nie mamy jeszcze pełnego patch-note’a, ale mamy ogólny zarys aktualizacji.
W Path of Exile 2 pojawi się zapowiedziana tydzień temu możliwość szybkiego podróżowania między punktami kontrolnymi w obrębie obszaru (plus pojawią się dodatkowe dodamy punkty kontrolne przy wszystkich wejściach i wyjściach).
Trial of the Sekhemas zostanie przeprojektowany, aby postaciom/buildom melee było go łatwiej pokonać. Spore nerfy czekają też end-game’owe mapy…
- Mapy nie mają już dodatkowych kar za odporność na żywioły, które są z natury stosowane na mapach Tier 6 i Tier 11 lub wyższych. Teraz jest to spójne we wszystkich mapach Endgame.
- Obrażenia od chaosu skalują się teraz mniej agresywnie w fazie końcowej gry.
- Krytyczne trafienia potworów zadają teraz o 40% mniej obrażeń dodatkowych.
- Obniżono podstawową gęstość potworów w misjach Breach, głównie poprzez zmniejszenie częstotliwości pojawiania się potworów „elitarnych”.
- Wyłączono modyfikator „Volatile Crystals”. Modyfikator powróci w przyszłości po udoskonalenie funkcji telegraficznych.
- Fioletowe ładunki wybuchowe stworzone przez modyfikator „Volatile Plants” na rzadkich potworach zadają teraz znacznie mniejsze obrażenia.
- Modyfikator The Siphons Flask Charges u potworów wysysa teraz dziesięć razy mniej ładunków na sekundę.
Co do gemów/umiejętności, tutaj również musicie się przygotować na pewne poprawki. Niektóre skille otrzymają nerfy (Skeletal Arsonists, Tornado, Vine Arrow, Magnetic Salvo), a niektóre buffy (Rolling Slam, Chaos Damage over Time Spells, Bone Spells). Z kolei do Passive Skille Tree zostanie dodany nowy klaster obrażeń od piorunów i porażenia prądem pomiędzy sekcjami Łowcy i Mnicha.
W patchu zadebiutują dwa nowe Support Gemy: Tremors Support Gem oraz Bidding Support Gem.
Patch powinien zadebiutować jeszcze w tym tygodniu. Więcej TUTAJ.