Path of Exile 2 znacząco zwiększyło jakość dropionych przedmiotów

Grinding Gear Games nie ma ostatnio dobrej passy. Nieudana premiera 0.2.0 oraz ilość bolączek gry wywołała sporą irytację fanów, co doprowadziło do szybkiego spadku liczby graczy Path of Exile 2.
Jednym z problemów był niewystarczający (jakościowo) drop, co udało się chyba załatwić wczorajszym patchem 0.2.0g, który znacząco zwiększył jakość upuszczanych przedmiotów praktycznie ze wszystkich źródeł (od potworków, skrzyń czy aktywności).
Gracze informują, że różnicę w dropie widać już od samego początku. Niektórzy twierdzą nawet, że zmiany poszły za daleko i że jakość/rzadkość dropu jest za duża. No cóż, trudno dogodzić społeczności PoE.

Jednak, żeby nie było tak kolorowo, wdrożenie aktualizacji spowodowało masowe problemy z grą: między innymi ze znikającymi Skill Gemami.
To z kolei wymusiło na Grinding Gear Games wielogodzinne (pięciogodzinne) wyłączenie Path of Exile 2 do czasu odnalezienia błędu i jego naprawienia.
Dzisiaj doświadczyliśmy około 5 godzin przestojudla Path of Exile 2. Było to spowodowane kilkoma nakładającymi się czynnikami i wprowadzimy zmiany w przyszłości, aby spróbować złagodzić te problemy.
Po wdrożeniu 0.2.0g otrzymaliśmy zgłoszenia o usuwaniu klejnotów umiejętności ludzi podczas logowania. Natychmiast zamknęliśmy realm, aby zapobiec dalszym uszkodzeniom umiejętności i podjęliśmy próbę przywrócenia bazy danych.
Pierwotnym powodem usuwania Skill Gems była przypadkowa zmiana, w której zmodyfikowano identyfikator typu przechowywany w bazie danych dla konkretnego klejnotu wsparcia. Gdy ładowano dowolną umiejętność z osadzonym w niej tym klejnotem wsparcia, przedmiot nie ładował się, a klejnot był usuwany.
Szczegóły TUTAJ.
***
Słabo to wygląda, aczkolwiek wielu z nas zapomina, że wciąż znajdujemy się w fazie Early Access, więc tego typu “incydenty” zdarzają się i będą się zdarzać.

