Path of Exile 4.0 musi być ogromny, bo pracuje nad nim połowa firmy
Grinding Gear Games zatrudnia obecnie 146 osób. Połowa z nich została oddelegowana do wersji 4.0.0, która – takie są zapowiedzi - ma zrewolucjonizować Path of Exile, ale także gatunek ARPG.
Kurde to musi być coś naprawdę wielkiego i epickiego.
Fragment najnowszego wywiadu z Chrisem Wilsonem.
How many developers are currently working on Blight compared to 3.9.0 or 4.0.0?
People share responsibilities for all three projects. We might have programmers that’d work on a certain project at an earlier part of the day before switching to another one. I would say that half our development is working on 4.0.0, and the rest are working on Blight (3.8.0) and 3.9.0.
Czyli 73 osoby pracują nad 4.0.0, z 40 osób nad zapowiedzianą we wtorek ligą/dodatkiem „Blight”, a reszta przygotowuje już grunt pod 3.9.0, który ruszy przed Bożym Narodzeniem.
Kurde, kto już nie może się doczekać listopada, kiedy dowiemy się wreszcie, co wyjątkowego przygotowali dla nas Nowozelandczycy? I jak to będzie wyglądać w porównaniu z Diablo 4.