Path of Exile: Affliction rusza o 20:00. Nowy dodatek z “największą zmianą w historii gry”

Dodany przez guru około rok temu
39 7037
Path of Exile: Affliction rusza o 20:00. Nowy dodatek z “największą zmianą w historii gry”

Punktualnie o godzinie 20:00 czasu polskiego (PoE słynie z punktualności) startuje Affliction – jeden z najciekawszych i chyba też najbardziej wyczekiwanych dodatków ostatnich lat.

A dzieje się tak dlatego, że Affliction wprowadza “największą zmianę w meta game w historii Path of Exile”, która zmieni rozgrywkę w drastyczny sposób i która spowoduje ogromne przetasowania w end-game. 

Chodzi o Transfigured Gems – alternatywne wersje istniejących klejnotów umiejętności, które mają inną funkcjonalność niż ich zwykłe wersje.

W Path of Exile istniały trzy systemy, które próbowały subtelnie modyfikować zachowanie umiejętności. Były to quality gems, labyrinth helmet enchants oraz unique threshold jewels. Połączyliśmy to wszystko razem, aby stworzyć nowy system zwany Transfigured Gems, który pozwala nam w pełni osiągnąć cel tych trzech systemów, a nawet kilku.

Dodaliśmy ich ogromną liczbę z interesującymi odmianami, które drastycznie zmieniają sposób działania istniejących umiejętności.

Przykład to Raise Zombie of Falling. Zamiast wskrzeszać zombie ze zwłok, przywołujesz je z powietrza. Padają z góry, zadając obrażenia obszarowe w miejscu, w którym wylądują.

W Affliction pojawią się także trzy nowe subklasy działające niezależnie do istniejących Ascendancy Clasess.

Warden of the Maji – postać, która używa specjalnych flasków, dających bonusy do walki lub nakładających na wrogów zabójcze debuffy

Warlock of the Mists – czarnoksiężnik, który może wchłonąć zwłoki i zapewnić sobie dodatkowe obrażenia (jako stały buff) wobec właśnie tego typu potworków, lub wykraść część zdolności takich potworków.

Wildwood Primalist – postać, która przy pomocy Talizmanów pozwala stworzyć własną hybrydę postaci, korzystając z atrybutów innych Ascendancy.

Z kolei motywem przewodnim dodatku “Affliction” będą Sacred Wisps, czyli Święte Ogniki. Podczas przemierzania świata gry natkniemy się zarośnięte korytarze prowadzące do Viridian Wildwood.

Standardowo – jak w każdym ARPG – naszym celem będzie namierzenie i eliminacja jak największej ilości potworków. Jednakże – i to jest pewna nowość – po zabiciu mobów, wrócimy do świata Wraeclast, a razem z nami ogniki, które po rozproszeniu “zainfekują” część potworków na mapach, dodając im siły i dodatkowych bonusów.

W zależności od rodzaju/koloru ognika, takie “zainfekowane” potworki wydropią więcej przedmiotów, lepszą jakość przedmiotów lub więcej currency. Różne ogniki mogą się łączyć… i “infekować” również bossy.

Z innych wartych odnotowania nowości, to mechanika Ultimatum wchodzi do podstawki PoE i będzie aktywna w czasie normalnej rozgrywki. 

Pamiętajcie, że razem z “Affliction” startują nowe świeżutkie ligi: Standard, Hardcore, Standard SSF, Hardcore SSF, Standard Ruthless, Hardcore Ruthless, Standard SSF Ruthless, Hardcore SSF Ruthless.

Przewidywany czas trwania ligi to około trzy miesiące. Warto dodać, że jest to przedostatnia liga, przedostatni dodatek przed betą Path of Exile 2.

Zagracie TUTAJ (oczywiście za darmo). 


39 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube