Path of Exile bierze się za naprawę walki wręcz
To nie jest tak, że Path of Exile jest idealną grą. Co jakiś czas spotykamy słowa krytyki pod adresem Nowozelandczyków z GGG. Czasami chodzi o optymalizację, czasami o crashe serwerów, a czasami o system walki wręcz.
I to właśnie tym ostatnim zajmie się Grinding Gear Games. W kolejnym patchu/dodatku (3.7.0 – premiera w czerwcu) twórcy PoE zamierzają poprawić/naprawić takie skille i zbalansować je w podobny sposób, jak zbalansowano teraz system czarów.
Wprowadzamy różne eksperymentalne zmiany w systemie animacji, które powinny pomóc rozwiązać te problemy i naprawdę wzmocnić poczucie walki wręcz.
Oprócz ulepszeń systemu animacji i przywracania równowagi w walce wręcz, eksperymentujemy ze zmianami w takich elementach jak celność, wysysanie życia, wzmacnianie, nietrafione ciosy (missy) czy umiejętności ruchowe (movement skills). Analizujemy też Drzewko Umiejętności i poszczególne subklasy (Ascendancy).
Wygląda na to, że w czerwcu – po wielu latach – trzeba będzie przerzucić się na jakiś skill melee. Czekamy na szczegóły.