Path of Exile czekają duże zmiany, które jeszcze bardziej zwiększą grywalność
Myślicie, że dodatek „Blight” to tylko nowa liga, kilka nowych gemów i przedmiotów. Pff, to chyba nie znacie Grinding Gear Games, który stara się jak może, żeby ich sztandarowy produkt stawał się coraz lepszy i coraz grywalniejszy.
Kilka godzin temu pojawił się bardzo obszerny manifest artykuł (TUTAJ), w którym możemy dokładnie przeczytać, co jeszcze przyniesie piątkowa premiera „Blight”.
Szykujcie się na kolejny balans oraz spore poprawki do podstawowych systemów, które w mniejszy lub większy sposób wpłyną na rozgrywkę.
- Przebudowa pułapek i min
- Poprawki do systemu obrażeń DoT („Damage Over Time”)
- Przebudowa minionów
- Łatwiejszy „zwrot” many dla Spellcasterów
- Dalsze usprawnienia do systemu walki wręcz
- Poprawki do walki dystansowej
- Rework kolejnych niepopularnych umiejętności/gemów
- Zmiany w Pasywnym Drzewku Umiejętności
- Rework Nekromanty, Assassina oraz Saboteura (o tym akurat wiedzieliśmy)
- Balans potworków
- Zmiany w dropie unikatowych przedmiotów
Sami widzicie, że GGG nie patrzy tylko w przyszłość, ale także przeszłość. Nie wystarczy wrzucić do Path of Exile parę nowości. Trzeba również monitorować obecną sytuację gry i reagować, jeśli jakiś element lub elementy nie działają tak, jak powinny.
Tak powinien zachowywać się wzorowy producent gier sieciowych.