Path of Exile doznał poważnych szkód. „To nie jest nasza najlepsza liga - przepraszamy”

5813484

Grinding Gear Games zdecydowało się na coś, co jest absolutną rzadkością u innych producentów gier. 

W bardzo obszernym komunikacie, twórcy Path of Exile biją się w pierś… i przepraszają swoich fanów za ostatnie problemy z grą. Nowozelandczycy otwarcie przyznają się, że Synthesis „nie jest ich najlepszą ligą i nie odpowiada dotychczasowym standardom PoE”. 

Synthesis wymaga więcej pracy niż się spodziewaliśmy. Został on opracowany podczas świąt Bożego Narodzenia, a prototyp rozgrywki pojawił się zbyt późno. Nie mieliśmy dużo czasu na testy i dokonanie zmian, które z perspektywy czasu były potrzebne. W pełni przyznajemy, że nie jest to nasza najlepsza liga i nie odpowiada standardom jakości, do których gracze Path of Exile zostali przyzwyczajeni. Dlatego Synthesis nie zostanie on włączony do podstawowej gry w wersji 3.7.0. 

Poruszono też kwestię konsolowych wersji, które działają tak sobie. 

Po uruchomieniu Xboksa, wszystkie nasze zasoby konsolowe zostały przygotowane do wydania PS4, co oznaczało, że nie poświęciliśmy wystarczającej ilości czasu na wspieranie funkcji ze społeczności Xbox. Teraz, gdy uruchomiono wersję PS4, musimy poczynić odpowiednie postępy. 

Sporą część komunikatu zajmuje również fragment o ExileCon. Okazuje się, że nie jest to fanaberia Grinding Gear Games. Firma dosłownie potrzebuje „wielkiej sceny”, żeby zaprezentować światu wersję 4.0.0, która będzie czymś rewolucyjnym. 

Rozmowa z innymi producentami pokazała nam, że tego typu konwencje są najlepszym sposobem na wprowadzenie na rynek nowego produktu takiej wielkości.

Nadchodzi kolejna generacja gier RPG akcji i my musimy być na to gotowi.

Grinding Gear Games zdaje sobie również sprawę z narastających problemów społeczności i długiego oczekiwania na odpowiedź firmy (trochę prywaty: sam czekałem 8 dni, aż załatwią mi sprawę z Supporter Packiem). 

Firma nie zamierza jednak trzymać swoich pracowników po 14 godzin na dzień. Musi istnieć balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym. 

W niektórych studiach pracuje się po 14 godzin dziennie, aby wykonać wszystkie poprawki i ulepszenia. W ten sposób nie będziemy jednak prowadzić tej firmy. Cykl rozwoju Path of Exile to doskonała równowaga między pracą a życiem prywatnym. Jest to konieczne, aby nasi programiści byli szczęśliwi i zdrowi na dłuższą metę, ale to niestety oznacza, że niektóre ulepszenia gry będą wymagały trochę więcej czasu.

Był też czas na oficjalne przeprosiny. 

Uważamy, że nasz wewnętrzny nacisk na długoterminowe plany Path of Exile spowodował pewne szkody dla gry. Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć odpowiednią równowagę między rozwiązywaniem bieżących problemów i zapewnieniem długoterminowej poprawy potrzeb gry.

PS Kolejny dodatek zostanie ujawniony w ciągu trzech tygodni. Jego nazwa znajduje się w tej tabelce:)

Zobacz także

24 komentarzy