Path of Exile na PS4 opóźnione, bo GGG nie chce wypuścić "bubla"
Ze względu technicznych, ale też zawirowań z certyfikatem, Grinding Gear Games zostało zmuszone opóźnić premierę Path of Exile na PlayStation 4 do lutego 2019 roku.
Pierwotnie wersja PS4 miała wystartować równocześnie z ligą/dodatkiem Betrayal (7 grudnia). Niestety…
O ile nas pamięć nie myli, to bodajże pierwszy raz, kiedy GGG decyduje się na taki krok. Jeszcze nigdy nie było sytuacji, żeby jakieś ważne wydarzenie w historii PoE było przesuwane w czasie.
Bardzo nam przykro z tego powodu. Rozumiemy, że wielu użytkowników PlayStation było chętnych do gry w Betrayal przez Święta Bożego Narodzenia. Obiecujemy jednak, że Path of Exile będzie niesamowite na PlayStation 4, gdy zostanie wydane na początku przyszłego roku.
Musicie zrozumieć Panów z GGG. Przez lata przyzwyczaili nas do niesamowitej jakości swojego hack'n'slasha, więc jeśli mieli jakieś wątpliwości do wersji PS4, to musieli opóźnić premierę. Grinding Gear Games to nie EA Games czy Bethesda, która kosztem grywalności stara się jak najszybcej wydać swój produkt.
Potwierdzenie TUTAJ.