Path of Exile: Necropolis zapowiada się super. Więcej end-game i nowy crafting
“Necropolis” kręci się gniewnych duchów, które zaczęły nawiedzać potwory w PoE, wyzwalając w nich “starożytną wściekłość”.
Tutaj wchodzi Undertaker Arimor, pewien mędrzec, który daje nam Latarnię Arimoru, potężną pamiątkę rodzinną, która oświetla duchy nawiedzające potwory w całym Wraeclast.
Po wejściu do lokacji/mapy będziemy mogli zajrzeć do “środka” Latarni i modyfikować-konfigurować potwory, dając im dodatkowe bonusy, ale też lepszy drop.
Ale “Necropolis” to także nowy sposób craftingu czy raczej metacraftingu. Zebrane zwłoki nawiedzonych potworów zabierzemy do Nekropolii, zakopiemy je w grobach… i będziemy uprawiać egzorcyzmy, aby “wykuć przedmioty z ich dusz”.
Ten system posiada ogromną kombinację różnych modyfikatorów, więc będzie można stworzyć naprawdę fajne itemki.
O wiele ważniejsze są jednak zmiany w end-game zafundowane przez Grinding Gear Games w tym dodatku. I szczerze mówiąc, są one… rewolucyjne.
Path of Exile dodaje Tier 17 dla końcowych mapek, które będą zawierały nowe potężne bossy (zmodyfikowane wersje bossów z poprzednich dodatków), nowe mechaniki i nowe poziomy modyfikatorów, wymagające od nas jeszcze więcej uwagi i jeszcze więcej skilla.
Ponadto każdy z T17 bossów będzie miał “własną” pulę unikatów, więc będzie możliwe targetowane farmienie w celu zdobycia takiego przedmiotu.
GGG robi też porządki z Uber-Bossami. Twórcy PoE doszli do wniosku, że istnieje duża luka pomiędzy zwykłymi Pinnacle a Uber Pinnacle bossami, przez co wiele osób nigdy nie dociera (albo nie ma siły) dotrzeć do Uberów. Dlatego keystone’y z Atlas Passive Tree (odblokowujące Ubery) zostaną usunięte, a dostęp do tych bossów będzie możliwy poprzez farmienie specjalnych fragmentów – fragmentów, które będą dropić… z Tier 17 mapek właśnie.
Pożegnajcie też Maven Invitations. “Zamiast tego, kiedy zabijesz wymaganych bossów, możesz po prostu porozmawiać z Kiraciem, a on otworzy okno urządzenia z mapą”.
Co jeszcze?
- Trzy różne kopie Atlas Passive Tree (przed mapą będziemy mogli wybrać, który wariant aktywujemy)
- Nowe unikalne przedmioty
- Nowa seria potężnych Transfigured Gems
- Nowy Support Gem
- Masa funkcji Quality of Life
- Możliwość korupcji Flasków
- Uproszenie systemów do obsługi mapek
- Scarabs Rework
- Boosty wielu modyfikatorów na Atlas Passive Tree
- Detonate Dead ma lepiej widoczny efekt (co powinno zmniejszyć ryzyko śmierci)
- Usprawnienia do Breach
- Usprawnienia dla Prywatnych Lig
Path of Exile: Necropolis wystartuje 29 marca (następny piątek). Po raz pierwszy równocześnie na wszystkich platformach: PC, Mac i konsole.