Path of Exile nie ma sobie równych. Fantastyczny dodatek i najpotężniejsze bossy w historii
Grinding Gear Games znowu to zrobiło. Znowu dostarczyło fantastyczny dodatek, który nie tylko wprowadzi wiele zmian do rozgrywki, ale totalnie wywróci dotychczasowy end-game.
Sądziliśmy, że PoE nie ma szans w bezpośrednim starciu z Lost Ark Online (oba wydarzenia będzie dzielić tydzień) i że większość weteranów Path of Exile zdecyduje się właśnie na MMORPG-a, ale teraz – po zapowiedzi tego rozszerzenia – nie jesteśmy już tacy pewni.
Do rzeczy:
“Siege of the Atlas” wprowadzi dwójkę najpotężniejszych bossów w historii gry: The Searing Exarch oraz The Eater of Worlds. “Ścieżka do ich pokonania polega na odkrywaniu wielu map, na które mają wpływ, i zabijaniu ich potężnych podwładnych: The Black Star oraz The Infinite Hunger".
Maven i Sirus to podobno pikuś przy tym, co czeka nas teraz.
Kolejną ważną, a może najważniejszą nowością jest totalna przebudowa Atlasu – czyli najważniejszego elementu end-game. Grinding Gear Games usuwa regiony map oraz Watchstone’y.
“Tam, gdzie wcześniej zbierałeś 16 kamieni, teraz musisz zdobyć tylko cztery kamienie, które pozwolą ci podnieść poziom wszystkich map w twoim Atlasie, aż do jednolitego poziomu Tier 16.”
By tego było mało, GGG wprowadzi… kolejne gigantyczne Drzewko Umiejętności (z 600 pasywnymi skillami!!!!!) dedykowane właśnie Atlasowi.
"Każda mapa oraz różne zadania Atlasa, które wykonasz, zapewnią ci punkt umiejętności Atlasu. Pozwala to wybrać własny poziom ryzyka i nagrody za zawartość Atlasu."
Eldritch Implict Modifiers to kolejny zestaw modyfikatorów pozwalający nam tworzyć, craftować najpotężniejsze przedmioty. Istnieje aż sześć tierów tych orbów, więc czeka nas niezła zabawa.
Nowy dodatek to także nowa liga – Archnemesis. Pod względem mechaniki przypomina to trochę Metamorph. Będziemy dropić potworków specjalne modyfikatory i “budować” własne walki z rzadkimi bossami. Im trudniejsza potyczka, tym lepsze nagrody.
Archnemesis raczej nie będzie ligą dla hardkorowców:)
Te modyfikatory dodają niebezpieczne zachowania swoim celom, ale także nasycają je cennymi nagrodami. Każdy kolejny skamieniały potwór, którego nasycisz na danym obszarze, zachowuje wszystkie poprzednie modyfikatory, co pozwala na tworzenie niezwykle trudnych i satysfakcjonujących starć. Do odkrycia jest ponad 60 nowych modyfikatorów bossów, z których ponad połowę można stworzyć, łącząc inne modyfikatory w określonych przepisach, aby odblokować najpotężniejsze i najbardziej satysfakcjonujące modyfikatory.
Co jeszcze?
Nowe potężne unikaty, nowe Stash Taby (dla gemów oraz Flasków – wreszcie!), turniej pieniężny z zabijaniem bossów (szczegóły w następnym tygodniu) oraz balans postaci.
Tym razem GGG zamierza znacząco wzmocnić łuczników zadających trafienia oraz “ręcznych” spell-casterów. Wszystko po to, żeby takie klasy również znalazły swoje miejsce w end-game.
Premiera Path of Exile: Siege of the Atlas oraz Path of Exile: Archnemesis za tydzień, 4 lutego.
Więcej TUTAJ.