Path of Exile planuje Hard Mode. "Masochistyczne doświadczenie"

Dodany przez guru ponad 3 lata temu
11 6416
Path of Exile planuje Hard Mode. "Masochistyczne doświadczenie"

Chris Wilson był wczoraj przepytywany przesłuchiwany przez streamerów/weteranów Path of Exile.

TarkeCat, Octavian, RaizQT, Nugiyen oraz ZiggyD przez trzy i pół godziny maglowali szefa Grinding Gear Games na różne tematy. Od obecnych kontrowersji w grze, rozgrywkę czy kwestię craftingu, po plany na przyszłość i wpływ Chińczyków (z Tencent) na produkcję gry.

Najważniejsze kwestie:

  • Część zmian z obecnego dodatku zostanie odwrócona (jeśli nie w najbliższych patchach, to w 3.16)
  • GGG dokładnie widzi większy (niz zwykle) odpływ graczy z PoE w przypadku obecnego rozszerzenia
  • “Nie ma jednak nic złego w tym, że trafi nam się “gorszy” okres
  • Chris Wilson przyznał jednocześnie, że część lig była nieudana i że zespół wyciągnął z tego odpowiednie wnioski na przyszłość
  • Będą zmiany w Delve (szczególnie na najwyższych poziomach)
  • Dodatek 3.17 skupi się na end-game
  • Tencent (w 2019 roku Chińczycy kupili GGG) nie ma kontroli nad grą
  • Grinding Gear Games ma wolną wolę, jeśli chodzi o rozwój i zawartość POE
  • Kolejne unikatowe przedmioty, które trafią do gry mają być “ekscytujące” i nie pełnić rolę paprotek bez wpływu na rozgrywkę
  • Chris rozumie rozgoryczenie, czasami nawet wściekłość fanów PoE na Reddicie (w związku z ostatnimi drastycznymi zmianami w grze)
  • “Takim osobom zależy, żeby gra była lepsza”
  • Chris nie rozumie jednak wyzwisk i personalnych ataków na poszczególnych pracowników GGG

Sporo emocji wywołał także wątek ewentualnego Hard Mode (Masochist Mode), który być może trafi, a być może nie trafi do Path of Exile.

Grinding Gear Games chce jednak zaoferować graczom unikalne doświadczenie, w którym przejście Aktu 1 będzie ogromny wyzwaniem, nie mówiąc o dalszych rozdziałach czy mapkach.

Na Hard Mode drop itemków i orbów zostałby drastycznie zmniejszony (“dosłownie każdy przedmiot – nawet ten niebieski - miałby znaczenie dla progressu postaci”). Ponadto większość funkcji craftingu byłaby zablokowana, tak samo jak Veiled Items itd. Gracze musieliby kombinować, żeby krok po kroku pokonywać kolejne szczeble PoE. 

Jeśli Hard Mode trafiłby na live serwery, to działałby na zasadach obecnego SSF. Czyli przy wyborze postaci moglibyśmy włączyć “HM” i w ten sposób bawić się w Path of Exile.

Cały wywiad posłuchacie poniżej.


11 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube