Path of Exile pokazuje dodatek, który odmieni całą grę. Rewolucja!
Jako weteran doświadczony gracz Path of Exile (prawie 2000 godzin) oświadczam: “Expedition” będzie najbardziej rewolucyjnym, ale także najbardziej bolesnym dodatkiem od dawien dawna.
Grinding Gear Games po prostu wraca do korzeni. Chrs Wilson i spółka chce zrobić z Path of Exile hardkorową grę, która rzeczywiście będzie stawiała przed nami wyzwania.
Nie to, co widzimy teraz. Kolejne dodatki, przedmioty i buildy przekształciły PoE w “east-mode”, gdzie nawet najtrudniejszy content dostępny w grze nie stanowił już dla nas problemu.
Z tym jednak koniec. Od 23 lipca, czyli premiery “Expedition”, całe Path of Exile stanie się trudniejsze… dużo trudniejsze. Nastąpi całkowity rework Flasków, które – szczególnie na end game – dawały ogromną przewagę. Zmniejszy się także ogólny poziom mocy gemów/umiejętności, łącznie z tymi, które służyły nam dotychczas do szybszego poruszania się.
Także potyczki z bossami, czy nawet ze zwykłymi mobkami będą wyzwaniem. “Expedition” podniesie poziom trudności dla Aktu 1, ale w kolejnych dodatkach/aktualizacjach Grinding Gear Games będzie przenosił “difficulty” na kolejne rozdziały gry.
Nie zdziwcie się, gdy jakiś mobek zabije was teraz na hita, a walka z bossem zakończy się dopiero po kilku lub kilkunastu próbach.
"Expedition to 30. wydanie Path of Exile od czasu zamkniętej bety. W prawie każdej aktualizacji zapewniamy nowe sposoby ulepszania postaci, skuteczniejsze umiejętności w użyciu oraz sposoby tworzenia lepszych i potężniejszych przedmiotów. Poziom mocy postaci wzrósł dziesięciokrotnie od czasu premiery. Począwszy od tego dodatku, pracujemy nad przywróceniem niektórych wyzwań, z których znane było Path of Exile."
By tego było mało, Nowozelandczycy wprowadzają do zabawy 19 (!!!) nowych umiejętności, które powinny zmienić dotychczasową metę Path of Exile oraz dać nam jeszcze więcej możliwości budowania postaci.
19 umiejętności dla 19 subklas w grze. Praktycznie każde Ascendancy znajdzie coś dla siebie. Moim faworytem jest “Summon Reaper”, gdzie będziemy mogli przyzwać własnego Żniwiarza, który pomoże nam w walce.
(pokaz nowych skillów od 11:20)
Bardzo ciekawie zapowiada się również motyw tematyczny “Expedition”, czyli tytułowe Ekspedycje. Korzystając z materiałów wybuchowym będziemy odkopywać pozostałości świata Wraeclast, pokonując nieumarłych wrogów i zgarniając kolejne atrakcyjne nagrody.
Z Ekspedycji będą lecieć specjalne artefakty, które znajdą się w centrum zainteresowania czterech nowych NPC-ków. Każdy o innym charakterze i mechanice handlu. Będziemy mogli kupić przedmiot, wymienić, ulepszyć lub pobawić się w hazard, czyli zapłacić w ciemno za coś, co może się okazać totalnym śmieciem albo wartym mnóstwo kasiory arcydziełem.
Path of Exile: Expedition (oczywiście z nową ligą) zadebiutuje 23 lipca o godzinie 22:00 czasu polskiego. Kilka godzin po nowym sezonie Diablo 3 i kilka godzin przed nowym sezonem Project Diablo 2.
Szczegóły TUTAJ.