Path of Exile polepszy swoją optymalizację. Więcej fps, większa płynność
Grinding Gear Games już raz poprawiało optymalizację Path of Exile, ale nic nie zaszkodzi, jeśli zrobią to ponownie.
Dotychczas, gdy użyjemy kilku naprawdę efekciarskich i fps-ożernych umiejętności w jednym czasie np. Discharge + Arctic Breath + Firestorm, możemy odczuć spadek płynności, a w konsekwencji nawet krótkie „freezy” czy nawet crashe. Podczas wersji 3.0.0 (The Fall of the Oriath) to się zmieni. Oczywiście na plus.
Jeśli to możliwe dzięki „improved speed of creating a destroying object such as particles and effects. This reduced the CPU cost […] On the GPU’s side we’ve added support for dynamic resolution. This means as the amount of effects on-screen increases the resolution will be lowered to compensate which allows a nice smooth framerate even in the spamy conditions”. Mówiąc prościej, obciążenie dla procesora i karty graficznej zostanie zmniejszone, dzięki czemu będziemy mogli utrzymać „nice framerate” nawet przy dużej ilości efektów na ekranie.
Szczegóły TUTAJ.