Path of Exile Ruthless to Path of Exile dla masochistów. Szczegóły nowej wersji gry
Jeśli lubicie wyzwania, inaczej, jeśli lubicie masochizm, to Path of Exile: Ruthless będzie czymś dla was.
Grinding Gear Games przedstawiło właśnie szczegóły nowego trybu do gry, który – jak sami twierdzą – będzie skierowany do określonej (raczej nielicznej) grupy osób. Bo granie w PoE na Ruthless nie będzie przyjemne, ale będzie mega satysfakcjonujące.
Ruthless to tryb o tarciu, napięciu i oczekiwaniu. To brutalnie trudne, ale pokonanie tej trudności jest bardzo satysfakcjonujące. W świecie, w którym twoje przedmioty są znacznie poniżej normy, każdy upuszczony przedmiot może być przełomem, którego potrzebujesz.
Ruthless to tryb, który na nowo wyobraża sobie tradycyjne zrozumienie tego, gdzie znajduje się końcowa gra Path of Exile. Redefiniuje całą grę jako grę końcową. Nawet osiągnięcie wyższych aktów kampanii, nie mówiąc już o mapach, jest osiągnięciem. Tradycyjnie słabe przedmioty stają się nagle bardzo cenne. Postacie na wysokim poziomie i dobre rzadkie przedmioty dają ogromne prawo do przechwałek.
Ograniczenia względem zwykłej wersji będą ogromne. Każdy mini-boss, każdy Akt będzie wielkim wyzwaniem dla gracza. Wydropienie żółtego przedmiotu będzie rzadkością, a takie “śmieci” jak Orb of Alchemy mogą nam nie wypaść przez kilkanaście godzin.
Ruthless to tryb, w którym prawie nie znajdziesz żadnych przedmiotów (nie widzisz zbyt wielu magicznych przedmiotów, a jeszcze mniej rzadkich przedmiotów). To samo tyczy się waluty rzemieślniczej.
- Szybkość znajdowania magicznych, rzadkich i unikalnych przedmiotów została znacznie zmniejszona w całej zawartości gry.
- Pierścienie, amulety i pasy są znacznie rzadsze niż w zwykłej wersji PoE. Nie można ich kupić od sprzedawców.
- Większość systemów nagród ligowych została zmieniona.
- Znacznie zmniejszono częstotliwość wypadania rzemieślniczych przedmiotów walutowych.
- Zmniejszono częstotliwość otrzymywania odłamków waluty rzemieślniczej podczas sprzedawania przedmiotów.
- Nie można uzyskać dostępu do ławki rzemieślniczej i nie można znaleźć cokołów z przepisami.
- Kiedy przedmiot będący pod wpływem zostanie przekuty lub modyfikacja pod wpływem zostanie usunięta, jego wpływy przepadają.
- Większość przepisów dostawców jest niedostępna.
- Klejnotów nie można kupić od sprzedawców.
- Klejnoty wsparcia można znaleźć tylko jako losowe łupy.
- Klejnoty zdobywają znacznie mniej doświadczenia niż w zwykłej wersji PoE.
- Prawie wszystkie umiejętności ruchowe nie są dostępne w Ruthless.
- Od poziomu 68 wzwyż obowiązuje kara kumulacji doświadczenia postaci.
- Butelki i życie/mana nie są przywracane po wejściu do miasta lub kryjówki.
- Postacie Hardcore Ruthless nie są przenoszone do standardowego Ruthless po śmierci. Po prostu są na zawsze martwi.
- Jeśli zginiesz w pobliżu bossa misji w kampanii, część jego życia zostanie odzyskana.
- Butelki użytkowe nie mogą otrzymywać ładunków, gdy są aktywne i mają krótszy czas działania.
- Istnieje charakterystyczne dla Ruthless drzewko umiejętności pasywnych Atlasa.
- Zawartość z poprzednich lig jest spotykana rzadziej niż w zwykłej Path of Exile.
- Nie gromadzisz bezpłatnych codziennych misji Atlasu.
- Obszary boczne Vaal, Enkindling Orbs i Instilling Orbs nie istnieją w Ruthless.
Obecnie trwają testy trybu Ruthless, a jego wprowadzenie jest zaplanowane na grudzień, razem z nowym dodatkiem i ligą. GGG ostrzega jednak, że będzie to beta, więc pierwsze rozdanie Ruthless powinniśmy traktować jako OBT Test.
Oczywiście Ruthless, jak każda inna zawartość Path of Exile, będzie darmowa.
Więcej TUTAJ.