Path of Exile: Scourge rusza dziś wieczorem. Niesamowity dodatek z mnóstwem zmian!

Diablo 2 Resurrected… i po Diablo 2 Resurrected. Było fajnie, było nostalgicznie, ale czas powrócić na ziemię. Do najlepszego sieciowego hack’n’slasha na świecie.
Path of Exile.
Dziś o godzinie 21:00 czasu polskiego debiutuje tam dodatek “Scourge”, który nawet na postronnych osobach zrobił duże wrażenie. Nikt z nas nie spodziewał się, że Grinding Gear Games właśnie teraz dostarczy nam tak wiele “rewolucyjnych” zmian. Na niektóre z nich czekaliśmy... 10 lat.
Zacznijmy od tytułowego “Scourge”, który pozwala nam ubrać Krwawy Tygiel i przenieść się do innego wymiaru. Zmierzymy się tam z piekielnymi demonami, które z każdą sekundą spędzoną w tym świecie staną się mocniejsze.
Będzie to jednak opłacalne zajęcie, bo w zamian będziemy mogli przekształcić przedmiot i zyskać dwa dodatkowe modyfikatory (jeden pozytywny, jeden negatywny).
Inne nowości:
- 6 nowych unikatów (w tym “Mageblood” – jeden z najpotężniejszych przedmiotów w historii gry)
- Uber End-Game (najtrudniejsze wyzwania z poprzednich lig wzniesione na jeszcze wyższy poziom)
- 10 nowych gemów/umiejętności (w tym Energy Blade przypominający Miecz Świetlny ze Star Wars)
- Usprawnienia Atlasu
- 13 nowych Divination Cards
- Gruntowny balans gry
- Guild Hideouts (gildyjne “domki”)
- Usunięcie system Favour (dekoracje do hidoutów dostępne dla wszystkich)
- Stacki przedmiotów (orby/waluta będzie teraz wypadała w jednej kupce, co znacznie ułatwi lootowanie)
- Rework Pasywnego Drzewka Umiejętności, gdzie pojawią się “masterki”
Zrównoważyliśmy wszystkie pasywne umiejętności, skonsolidowaliśmy ich moc wokół ich podstawowej funkcji i przenieśliśmy wiele niszowych statystyk do nowego systemu: Pasywnych Specjalizacji Umiejętności.
Kiedy przydzielisz pierwszą umiejętność pasywną do klastra, pojawi się Mastery. Przydzielenie punktu umiejętności do tego mistrzostwa pozwala ci wybrać z listy zaawansowanych statystyk, które pasują do tematu klastra. Ten nowy system zarówno czyni drzewo bardziej zrozumiałym, jak i daje więcej swobody w planowaniu umiejętności pasywnych.







Nowy dodatek to także rozpoczęcie nowych lig: Standard Scourge, Hardcore Scourge, SSF Standard Scourge oraz SSF Hardcore Scourge.