Path of Exile usuwa jeden z ważniejszych systemów gry

Zaskakująca decyzja Grinding Gear Games, które w styczniowym dodatku do Path of Exile permanentnie usunie Prophecy. Czyli system Proroctw/Przepowiedni, który istniał w grze nieprzerwanie od 2016 roku.
Powód?
Proroctwo zostało wprowadzone w 2016 roku i od tego czasu jest częścią głównej zawartości Path of Exile. Jednak z biegiem czasu stał się przestarzały i wyprzedzony przez inne nowsze treści. W naszym styczniowym rozszerzeniu usuwamy Proroctwo z naszej gry. Oznacza to, że masz ograniczony czas na użycie swoich srebrnych monet i zapisanych proroctw.
Jak działało Prophecy? Bardzo prosto.
Na początku gry odblokowywaliśmy specjalnego NPC, a potem dropiliśmy z potworków Silver Coinsy, które zamienialiśmy na tytułowe Proroctwa/Przepowiednie (zazwyczaj polegające na zabiciu potwora lub grupy potworów na konkretnej mapie, aby otrzymać “X” przedmiot).
W jednym momencie mogliśmy posiadać 7 różnych Proroctw, aczkolwiek istniała możliwość “zapieczętowania” przepowiedni - kosztowało to dodatkowe Silver Coins - i użycia jej w późniejszym czasie.
Niestety, poza kilkoma wyjątkami (np. “Fated Connections” – przepowiednia, która łączyła 6-socketowy item) cała reszta Proroctw była totalnie nieopłacalna. Dlatego weterani PoE raczej nie powinni odczuć tej straty.
Szczegóły TUTAJ.
