Path of Exile zmieni swój end-game

Dodany przez guru około 3 lata temu
12 12577
Path of Exile zmieni swój end-game

Jeśli myśleliście, że ostatni nerf gry to koniec zmian w PoE, no to się trochę przeliczyliście.

Grinding Gear Games zamierza nadal mieszać w swojej grze i zmieniać te elementy, które ich zdaniem nie działają jak najlepiej mogłyby działać jeszcze lepiej.

W 3.17 (rozszerzeniu planowanym na styczeń 2022 r.) PoE zmieni swój end-game, ale jeszcze wcześniej (przy 3.16 - premiera gdzieś w październiku) nastąpią pewne poprawki w dotychczasowym działaniu Atlasu. Zmiany będą podobno konsultowane z fanami gry, więc nie powinno być takiego “zamieszania” i dramy jak przy ostatnim nerfie.

Nasz styczniowy dodatek 3.17 zawiera pełną przeróbkę Atlasu Światów i mechaniki końcowej gry Path of Exile. Bierzemy pod uwagę opinie graczy podczas projektowania naszych nowych systemów Atlas i szczytowych starć z bossami w end-game.

W międzyczasie zdajemy sobie sprawę, że gracze uważają, że odblokowanie obecnego Atlasu trwa zbyt długo i dyskutowaliśmy o tym, jakie szybkie zmiany moglibyśmy wprowadzić, aby ulepszyć wrażenia z gry w 3.16.

W 3.16 planujemy zredukować Atlas do czterech regionów zamiast ośmiu. Oznacza to, że gracze muszą pokonać 16 zdobywców, a nie 32. Do ukończenia byłoby 100 map zamiast 160. W przyszłości będziemy przetasowywać układy map do i z Atlasu między rozszerzeniami w ten sam sposób, w jaki obracamy Zana Mods. Będziemy pamiętać, że każde rozszerzenie powinno zawierać wiele różnych układów map (w tym te, które cieszą się największą popularnością wśród graczy). Do premii Atlasu zostaną wprowadzone różne poprawki, aby nadal otrzymywać prawidłową całkowitą liczbę poziomów przebudzenia i ogólną premię za ukończenie Atlasu.

Szczegóły TUTAJ.

No i jak? Podobają się takie zmiany?


12 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube