Path of Exile znacząco ulepszy klejnoty w grze

Najnowszy wpis Grinding Gear Games porusza kwestię Klejnotów (Jewels) i zmian, jakie zajdą w tych przedmiotach w dodatku 3.20 (premiera w grudniu).
Klejnoty to przedmioty, które można umieścić w przydzielonych gniazdach na klejnoty w drzewku umiejętności pasywnych i które można usunąć lub wymienić bez żadnych kosztów. Dają one pewne buffy i umiejętności. Podobnie jak większość innych przedmiotów, klejnoty mogą być modyfikowane przez kule i są dostępne w czterech poziomach rzadkości.
Twórcy Path of Exile doszli do wniosku, że obecne Klejnoty mają niskie wartości i niską pulą dostępnych modów. Dlatego od wersji 3.20 nastąpi znaczące rozszerzenie tych statystyk.
Po drugie, z gry znikną unikatowe Klejnoty będące nagrodami w questach. Dlaczego? Dlatego, że były one słabe, bezużyteczne i nieekscytujące. Zamiast tego GGG wprowadzi nowy zestaw unikalnych klejnotów, które będą potężnymi przedmiotami i które będą wypadać z potworków.
Od teraz, jeśli wypadnie nam jakiś Unique Jewel, to będziemy pewni, że jest to potężny przedmiot, który na pewno wpłynie na siłę danego buildu.

“Naszym celem jest, aby znalezienie wyjątkowego Klejnotu było ekscytującym doświadczeniem. Unikalne Klejnoty, które wypadają naturalnie, powinny być tymi, które są bardzo cenne i atrakcyjne dla przeciętnego gracza, do wykorzystania we własnej konfiguracji lub wymiany z kimś innym. Pracowaliśmy nad osiągnięciem tego celu, usuwając nieciekawe unikatowe Klejnoty, dodając więcej unikatowych Klejnotów i przenosząc Klejnoty, które przemawiają do mniejszej grupy graczy, w inne miejsca, tak aby można było za nimi podążać z wyboru.”
Więcej TUTAJ.