Path of Exile znowu szokuje. W dodatku "Heist" będziemy napadać na skarbce
Grinding Gear Games znowu zaskakuje kreatywnością. Po intrygującym dodatku/lidze Harvest, twórcy Path of Exile opracowali kolejny niesamowity koncept.
Panie i Panowie, przed wami Path of Exile: Heist.
Nazwa dodatku nie jest przypadkowa. “Heist” to “napad” i to właśnie będziemy robić w Path of Exile. Napadać na banki napadać na skarbce.
Cała akcja rozpocznie się od rekrutacji załogi (czyt. NPC-ków). Będzie nam potrzebny specjalista od otwierania zamków, osiłek niszczący przeszkody, no i ktoś od transportu. Co ciekawe, Heist nie będzie przypominał typowej zabawy w Path of Exile, gdzie wchodzimy do lokacji, biegniemy przed siebie i zabijamy wszystko, co się rusza.
Kluczem do sukcesu będzie… ostrożność. Musimy unikać zagrożenia i starać się nie podnieść alarmu. Gdy to się nie uda, na głowę zwalą nam się chmary mobków, które prędzej czy później zakończą nasz żywot, a cały napad zakończy się porażką.
Nagrodami za ukończenie napadu będą plany ucieczki, zdolność trenowania i wyposażania naszej załogi, a do tego nowe możliwości ulepszenia gemów, repliki unikatowych przedmiotów, zaklinanie broni lub armorów, Trinkety itd.
Premiera Path of Exile: Heist 18 września na PC oraz 23 września na PlayStation 4 oraz XBOX One.
https://www.pathofexile.com/heist
To oczywiście tylko część nowości. Nowozelandczycy przygotowali również nowe ligi (Standard, Hardcore, Standard SSF, Hardcore SSF), sześć nowych czarów (w tym Flame Wall, Blazing Salvo, Void Sphere), 25 nowych unikalnych przedmiotów, 12 nowych kart oraz rework wielu istniejących gemów.
Discharge, Glacial Cascade, Lancing Steel, Splitting Steel – te umiejętności zostaną przebudowane i znowu wrócą do “łask”. Ponadto GGG przygotowało nowy rodzaj klątwy (Doom) oraz nowy gem wspomagający, dzięki czemu jeszcze bardziej osłabimy naszych przeciwników.
No to jak? Wracacie do zabawy w PoE czy czekacie na nowy sezon w Diablo 3?
Nowe skille w akcji: