Path of the Slayer ma odmienić Dauntless
24 kwietnia Dauntless otrzyma ogromną aktualizację. Wywrócić ma do góry nogami produkcję Phoenix Labs i dać sporo powodów, aby powrócić do ich tytułu. W ramach Path of the Slayer otrzymamy odnowiony system progresowania. Nowe questy, nowa mapa, patrole – deweloperzy zapewniają, że będzie lepiej, przyjemniej, porządniej.
Całość zaprojektowana została tak, aby spełniać rolę samouczka dla początkujących graczy, a przy okazji weteranom wskazać kierunek rozwoju ich postaci. W zasadzie każdy element zabawy ma zostać „uproszczony” w taki sposób, aby gracze nie mieli wątpliwości, czy dany przeciwnik jest dla nich za silny, co w konkretnej sytuacji mają robić, na jakie polowanie ruszyć oraz jak ulepszać ekwipunek.
Ten ostatni element też sprowadzi się do bardziej jednorodnej ścieżki w której bronie po prostu ulepszamy od 1 do 15 poziomu. Zrezygnowano również z ulepszania sprzętu za pomocą „części” z różnych Behemothów. Zamiast tego potwory będą dropiły teraz Elemental orbs, wymagane do craftingu. W efekcie nie użyjemy już kłów potwora, tylko orbów związanych z konkretnym żywiołem.
Zmian jest o wiele więcej. Poczytacie konkretnie o nich w tym miejscu.