Piękny Drakantos ma przybliżoną datę premiery. Nowy gameplay + informacje
Trochę spóźniony, ale jest – najnowszy devblog od twórców Drakantos.
Czego dowiedzieliśmy się tym razem? Po pierwsze, devblogi – aby były bardziej interesujące – będą się od teraz pojawiać co trzy miesiące, a nie jak dotychczas, co miesiąc.
Prace nad grą przebiegają jednak planowo i przybliżona data premiery Drakantos to połowa 2025 roku. Co prawda deweloperzy mogliby wydać grę wcześniej, ale – cytat – “chcemy wydać grę wypełnioną zawartością, zwłaszcza że jest to MMORPG zaprojektowane z myślą o długoterminowej rozgrywce. Chcemy wydać ją z mnóstwem funkcji dla graczy”.
Otrzymaliśmy również najdłuższy jak do tej pory gameplay z Drakantos, który prezentuje nie tylko kolejną grywalną klasę (Liam), ale także różne elementy rozgrywki: dungeony, open world, walkę z bossem itd.
Oglądamy:
Co jeszcze?
Przygoda z Drakantos rozpocznie się od prologu, który będzie inny w zależności od wybranej postaci. Prolog przedstawi historię, osobowość i sposób, w jaki postać zostanie zaangażowana w główną fabułę.
Misje w grze mają być rozbudowane (żadnego zabij & przynieś) i niekiedy obowiązkowe, jeśli chcemy rozwinąć postać lub odblokować content (coś jak FFXIV).
Nagrodami nie będą tylko złoto i doświadczenie, ale także systemy odblokowujące, sklepy, artefakty, narzędzia do eksploracji (takie jak hak do wspinaczki, aby uzyskać dostęp do nowych lokalizacji) i wiele więcej.
Ważnym aspektem będą też Gildie Poszukiwaczy Przygód. “W tych miejscach będziesz mógł uzyskać dostęp do mapy świata gry, z różnymi misjami do wyboru. Misje te zmieniają się okresowo, zmieniając zarówno miejsce, jak i ich główny cel”.
Na obecną chwilę Drakantos posiada 120 różnych map z różnymi biomami, jednak docelowo będzie ich jeszcze, jeszcze więcej.
No i najważniejsze – Drakantos to pełnoprawny, choć unikalny MMORPG.
Widzieliśmy wiele osób pytających, czy nasza gra jest MMORPG czy kooperacyjnym ARPG. Krótko odpowiadając, tak, jest to MMORPG, ale zdecydowanie różni się od tych konwencjonalnych. Nie podążaliśmy za tradycyjną formułą i stworzyliśmy coś bardziej unikalnego. Staramy się połączyć najlepsze aspekty otwartego świata z tym, co najlepsze w dungeon crawlerach.