Pierwsze informacje o nowym epickim MMO od Ghostcrawlera...
W ubiegłym tygodniu gruchnęła wiadomość o tym, że Greg "Ghostcrawler" Street (były dyrektor World of Warcraft i początkowy szef League of Legends MMO) otworzył nowe studio i jest w trakcie tworzenia “nowej epickiej gry MMO” o tytule roboczym Ghost.
Z kolei wczoraj wieczorem odbył się specjalny stream, na którym “Ghostcrawler” i reszta ekipy Fantastic Pixel Castle odpowiadała na pytania dotyczące ich nowej produkcji.
Nie otrzymaliśmy żadnych materiałów wideo, ale otrzymaliśmy sporo ciekawych informacji. Mianowicie:
Gra znajduje się we wczesnej fazie produkcji
Twórcy chcą budować grę na bazie opinii fanów, dlatego wiele elementów nie jest jeszcze w 100% przesądzonych i może się zmienić na przestrzeni następnego roku
Serwery gry będą dzielić się na “Red Shards” i Blue Shards”. Red Shards będą typowymi światami MMO, z kolei Blue Shards będą bardziej prywatne, nastawione na indywidualną kreowaną również indywidualnie zabawę (creative mode czy serwery społeczności?!)
Tak, gra będzie posiadać Tanków i podział na różne rodzaje klas, choć deweloperzy chcą na nowo zdefiniować pewne role w drużynie
Gra ma działać na silniku Unreal Engine
Deweloperzy chcą zachować “elastyczność”, co pozwoli im zbudować dziesiątki, dosłownie, dziesiątki grywalnych klas postaci
System walki będzie hybrydowy (z trzech przykładów – New World, Black Desert, Guild Wars 2 – Ghostowi najbliżej będzie do GW2)
Dlaczego NetEase? Bo dali super ofertę i dali Ghostcrawlerowi i reszcie swobodę produkcji, z zachowaniem pełni niezależności
Model biznesowy nie został wybrany, ale nie będzie tam elementów znanych… z Diablo Immortal (w nawiązaniu do NetEase właśnie)
Gra wyjdzie globalnie i tak samo globalnie (w jednym czasie) będzie otrzymywać patche
Będą alty? Deweloperzy skłaniają się raczej do rozwiązania z FFXIV (jedna postać może nauczyć się różnych jobów)
Ghost nie chce być “przytłaczający” i ma trafić do różnych graczy (od casuali do bardziej wymagających osób)
Ghost nie będzie typowym fantasy, dlatego zabraknie tutaj niektórych charakterystycznych elementów, tak samo jak niektórych ras (np. Elfów)
***
Dużo ogólników, dużo niewiadomych, więc sam Ghost jest obecnie wielką, aczkolwiek ambitną niewiadomą. Stay tuned!