Pierwsze screeny z Bellatores. Wysokobudżetowy PC MMORPG na Unreal Engine 5
Pisaliśmy to kilka razy, ale napiszemy raz jeszcze. Bellatores zapowiada się znakomicie.
Będzie to wysokobudżetowy (~40 mln euro) wyłącznie pecetowy (żadnej mobilnej wersji) MMORPG, który zabierze nas do świata low-fantasy inspirowanego Średniowieczem. A dzięki silnikowi Unreal Engine 5 mamy otrzymać jeden z najlepiej wyglądających tytułów na rynku.
Cechy gry:
- Duży nacisk położono na szczegóły średniowiecznego otoczenia i kostiumów
- Bellatores będzie miało kilka ras (z fantasy)
- Świat gry będzie dynamiczny i zmienny
- Otwarte PvP, gdzie będziemy mogli atakować graczy z innej frakcji
- Ekonomia oparta na graczach
- System polityczny z podatkami
- Dungeony i rajdy w otwartym świecie (zamiast zamkniętych instancji)
- Ma istnieć wiele aktywności PvPvE
- Zręcznościowy system walki
- Brak Auto-Playów lub innych podobnych funkcji
- Nie będziemy wybierać klasy na początku gry
- Rozwój bohatera/bohaterki będzie się odbywał poprzez “trening” danych umiejętności
***
No dobra, wiecie już, czym jest Bellatores, więc czas zająć się tematem newsa. A jest nim otwarcie (!!!) anglojęzycznej witryny, z informacjami o fabule oraz pierwszymi prawdziwymi screenshotami z gry.
Zapraszamy TUTAJ.
Dotychczas dostaliśmy tylko kilka ogólnikowych artworków, więc to pierwszy raz, gdy widzimy prawdziwe oblicze Bellatores (szczególnie na pierwszym zdjęciu). I trzeba przyznać, że gra - póki co - prezentuje się bardzo ładnie.
Alfa Testy ruszą jeszcze w tym roku. Premiera jest planowana na 2024 rok.