PlayerUnknown's Battlegrounds podbija STEAM
Nie słuchajcie ludzi, którzy twierdzą, że survivale się skończyły i nie ma sensu w takie coś grać, a tym bardziej wydawać na to ciężko zarobione pieniądze. Najlepszym tego przykładem jest czwartkowa (pra)premiera PlayerUnknown’s Battlegrounds.
Pozytywne opinie po Closed Becie i Bluehole Studios (twórcy TERA Online) jako producenci spowodowały, że PlayerUnknown’s Battlegrounds sprzedaje się jak świeże bułeczki. Po 30 godzinach grę nabyło ponad 140 tysięcy osób, chociaż wcale nie jest to taki tani zakup – cena wynosi 29,99 euro, czyli 130 złotych.
Do tego CCU na poziomie 46 tysięcy graczy online (TOP15 na STEAM) oraz niezłe 71% pozytywnych recenzji, które gwarantują PlayerUnknown’s Battlegrounds miejsce w czołówce, jeśli chodzi o gry survivalowe.
Widzicie? Jest jeszcze nadzieja dla tego typu gier.