Po co komu healer w Overwatch 2, skoro każdy będzie mógł się leczyć?
Blizzard zapowiedział kolejne zmiany w Overwatch 2. Tym razem na tapet wzięto rolę Tanka i Damage’a, którzy otrzymają bonus w postaci pasywki Supportów. Oczywiście słabszą jego wersję, ale oznacza to zrównanie wszystkich postaci, jeśli chodzi o możliwość automatycznego leczenia się.
Zespół uznał, że Overwatch 2 mocno wspiera i zachęca do kooperacji drużynowej. Podział na role sprawia, że ekipa musi współpracować oraz dopasowywać się – Blizzard jest z tego zadowolony. Na papierze to wszystko brzmi cudownie i nawet działa w praktyce, gdy gracie ze znajomymi lub traficie na graczy chętnych do współpracy. Co jednak w sytuacji, gdy w Overwatch 2 otrzymacie zespół niechętny do wspólnej walki o zwycięstwo?
Myśl ta chodziła po głowie Blizzarda, który w końcu znalazł rozwiązanie. Postanowiono zmniejszyć frustrację graczy i nieco ich „uniezależnić” od siebie. Dlatego w Season 9 do Overwatch 2 przybędzie wspomniana zmiana w rolach Tank i Damage, które otrzymają samoleczenie, gdy nie otrzymują obrażeń. W ten sposób postacie niezajmujące się Supportowaniem będą mogły nieco bardziej polegać na sobie, a nie na drugiej osobie. Zmiana ta znacząco wpłynie na balans w Overwatch 2.
Blizzard zaznacza, że ich produkt wciąż pozostanie przede wszystkim grą drużynową, gdzie liczy się strategia i mechanika, ale nie wykluczają otwarcia Overwatch 2 na większą samodzielność w obrębie pojedynczego gracza. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.