Po trzech tygodniach Ravendawn nadal jest bardzo popularny
We wtorek minie trzy tygodnie od oficjalnej premiery, a Ravendawn (Online) nadal cieszy się niesłabnącą popularnością.
Wydawało się, że po takim czasie liczba graczy powinna już maleć, a na serwerach powinny zostać tylko te osoby, które rzeczywiście mają zamiar kontynuować poważną przygodę. Jednak do Ravendawn cały czas przybywają nowi użytkownicy, co zapycha światy do granic możliwości.
Oto najnowszy komunikat producentów gry:
W ciągu ostatniego tygodnia zwiększyliśmy pojemność każdego kanału, aby umożliwić rosnącą liczbę codziennych graczy. Jednakże, ponieważ dzisiaj zaczyna się weekend, mamy znacznie większą liczbę graczy i nowych graczy, co powoduje, że nowa, większa pojemność powoduje duże obciążenie serwerów i kolejki.
To niesamowity “problem” w przypadku gry MMORPG prawie 3 tygodnie po jej wydaniu. Czujemy się bardzo błogosławieni i jesteśmy niesamowicie wdzięczni. Od premiery nadal ciężko pracujemy, aby zapewnić Ci jak najlepsze doświadczenia, jednocześnie starając się, aby nikt nie musiał stać w kolejce.
Przy okazji twórcy Ravendawn pochwalili się wynikami z Twitcha, gdzie ich gra notuje naprawdę świetne wyniki (dużo lepsze niż np. Elder Scrolls Online, Final Fantasy XIV, Tibia czy dziesiątki innych MMO).
Co prawda jest to po części związane z hypem na grę i włączonymi dropami, ale to nadal “darmowy” marketing i sposób na zainteresowanie tysięcy, dziesiątek tysięcy kolejnych osób.
Nic tylko grać – TUTAJ.