Polak walczy o dobrą kondycję Tibii

Dodany przez guru ponad 4 lata temu
15 17690
Polak walczy o dobrą kondycję Tibii

News napisany i nadesłany przez użytkownika "Hanka123" (znanego również jako Kartonowa Hanka). Dzięki!


Połączenie tibijskich światów jest konieczne. Średnia liczba aktywnych graczy zmalała w ciągu ostatnich lat. Rozumiem, że są Tibijczycy, którzy wolą grać samotnie lub w małych grupach. Tibia jest jednak grą MMORPG, więc jeśli niska populacja będzie utrzymywać się poniżej określonego progu przez dłuższy czas, trzeba będzie coś z tym zrobić. 

Na starych światach (Celesta, Harmonia, Refugia) obserwujemy mniej niż 200 graczy online w szczytowych godzinach, a taki stan utrzymuje się już od wielu miesięcy! Scalenie światów zapewni graczom wysoki poziom satysfakcji z gry. Tibia to nie single-player. Wieloosobowa zabawa to klucz do sukcesu. Obejmuje to współpracę, ale także konflikty, które tworzą więzi i relacje społeczne między graczami.

Cele/rezultaty/konsekwencje: 

  • większa szansa na znalezienie innych graczy do polowania drużynowego 
  • łatwiejsze i mniej kosztowne pokonywanie bossów 
  • większe prawdopodobieństwo na wykonanie światowych "eventów" (Lightbearer, A Piece of Cake ) 
  • rzeczywisty rozwój MMORPG w Tibii 
  • bezpośredni wpływ na gospodarkę gry, poprzez zwiększenie konkurencyjności na rynku, łatwiejszy dostęp do niezbędnych elementów nasycających nasz ekwipunek 
  • zmniejszenie ilości złota w grze, poprzez powstanie nowych aukcji domów, oraz domów gildyjnych 
  • ożywienie starych gildii, poprzez napływ nowych aktywnych graczy

Wielokrotnie doświadczaliśmy połączeń starych światów gry, te ostatnie w 2018 roku mogły bezpośredni wpłynąć na najlepszy dotychczasowy wynik przychodów firmy Cipsoft. W ubiegłym 2018 roku, 89 pracowników wygenerowało ponad 14 mln EUR. Rekordowe obroty z poprzedniego roku w wysokości 11,6 mln EUR zostały zatem przekroczone o ponad 20 procent. Zysk przed opodatkowaniem wzrósł o 1,9 miliona EURO do łącznej wartości 5,7 miliona. 

W dniu 07 marca 2014 r. Przeprowadzono ankietę, w której wzięło udział 4666 graczy. „Poniżej której liczby ludności świata gry zaczynasz uważać, że świat gry jest „niedostatecznie zaludniony”? Większość graczy odpowiedziało wtedy: polowania drużynowe (54,52%), polowania (53,86%), misje (47,95%), interakcje z innymi (34,12%). 

Kilka przykładów: 

Ostatni rok (średnia dzienna): 

Refugia:  

  • Max. gracze: 306 (11.03.2019)  
  • Min. gracze: 66 (2019-07-30)  
  • Średnia: 165 

Harmonia:  

  • Max.  295 (11.03.2019)  
  • Min. 67 (2019-07-30)  
  • Średnia: 161 

Celesta: 

  • Max: 265 (11.03.2019)  
  • Min: 66 (2019-07-30)  
  • Średnia: 149 

Premia:  

  • Max: 145 (2019-03-10)  
  • Min: 33 (2019-07-30)  
  • Średnia: 71

Ostatni miesiąc (średnia dzienna): 

Refugia:  

  • Max: 299 (2019-08-04 21:00)  
  • Min: 0 (29-07-29 12:00)  
  • Średnia: 132 

Harmonia:  

  • Max: 271 (2019-08-04 21:00)  
  • Min: 0 (29-07-29 12:00)  
  • Średnia: 130 

Celesta:  

  • Max: 249 (2019-08-04 21:00)  
  • Min: 0 (29-07-29 12:00)  
  • Średnia: 118 

Premia:  

  • Max: 133 (2019-07-17 21:00  
  • Min 0 (2019-07-29 12:00)  
  • Średnia: 58 

To tylko pojedyncze dane aktywności. Resztę możecie dokładnie prześledzić w głównym temacie (TUTAJ). Oprócz wyżej wymienionych serwerów, tragiczna sytuacja dotyczy również Furii i Tortury, Duny oraz Pyry, Vity oraz Faluny, Olery-Cosery, Calmery-Astery-Luminery, Menery-Pacery, a także Kenory-Pelorii. Liczba graczy online nie przekracza tam 50-100 osób w szczytowym momencie. 

Na chwilę obecną post ma około 6000 wyświetleń oraz ponad 100 pozytywnych komentarzy, w tym 6 od tutorów.

Mam nadzieję, że coś wskóram i CipSoft weźmie to pod uwagę. 


15 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube