Pora wracać do Blade & Soul. Nowy patch to prawdziwa uczta dla fanów end-game'u
Transformacja Blade & Soul na silnik Unreal Engine 4 (pisaliśmy o tym rano), ale na razie zajmijmy się bardziej... przyziemnymi sprawami. Czymś takim jest nowy content patch, który – jak łatwo się domyślić – kolejny raz wprowadził do gry wiele nowych elementów. Niestety (albo stety) skierowanych głównie do wysokopoziomowych osób, które osiągnęły tzw. end-game.
Eternal Night, tak nazywa się ten update, powiększy B&S o 12-osobowy rajd Nightfall Sanctuary (Part 1), 6-osobowy heroic dungeon Sandstorm Temple, a do tego nowy zestaw eventów i questów, dzięki któremu możemy zgarnąć specjalne przedmioty (np. Fleeting Astral Soul) i przełożyć to na siłę własnej postaci podczas rajdów (otrzymane buffy zwiększą atak power lub damage reduction, co przyda się w walce z bossami).
Eternal Night to również balans umiejętności, balans kosztów upgrade’u przedmiotów oraz kosmetyczne zmiany w systemie walki. .
Zostało nam już tylko kilka patchów, żeby dogonić azjatycką wersję Blade & Soul. W tym miejscu trzeba pochwalić NCSoft, który robi kapitalną robotę z tymi aktualizacjami.
Zagracie TUTAJ.