Pracowali przy Temtem, a teraz tworzą survivala Oppidum
Temtem od studia Crema niedługo otrzyma finałową aktualizację i już nie będzie dalej rozwijane. Niektóre osoby, które pracowały przy projekcie, jakiś czas temu odeszły do nowego zespołu, EP Games. Tam działają nad zupełnie inną grą, narracyjnym survivalem, inspirowanym The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Przywitajcie Oppidum.
Oppidum to sieciowy survival, dedykowany dla od 1 do 4 graczy, który zabierze nas do świata Insule. Zagraża mu niebezpieczeństwo i tylko my możemy ocalić go przed zniszczeniem. Jak tego dokonamy? To już zależy podobno od nas samych. Twórcy obiecują eksplorację, zbieractwo, rzemiosło, a także sporo walki. Grać możecie sami lub w ramach kooperacji.
Co wyróżniać ma projekt? Położenie sporego nacisku na narrację. Otrzymamy kampanię fabularną, zadania poboczne, a także opowiadanie historii przez otoczenie. Nie zabraknie również intrygujących postaci niezależnych. Coraz więcej sieciowych survivali rezygnuje z dużego rozmachu czy udawania MMO, właśnie na rzecz mniejszej skali i skoncentrowania się na współdzielonym świecie. Czy to dobrze? Oceniając po ilości tego typu gier, najwidoczniej tak.
Oppidum zadebiutuje jeszcze w tym roku. Zainteresowanych odsyłam na Steama.