Premiera Anthem wypadła gorzej niż się spodziewano
Przeczytajcie najnowszy wpis Pana Hudsona (General Manager w BioWare), który w szczerych słowach wyznaje, że premiera Anthem wypadła gorzej niż się tego spodziewano.
"Zaobserwowaliśmy problemy, które nie ujawniły się, dopóki do gry nie dołączyły miliony osób. Byliśmy oczywiście bardzo rozczarowani, podobnie jak wielu z was. Smutno nam słyszeć o jakichkolwiek problemach, które powstrzymywałyby kogoś od pełnego cieszenia się grą. Bierzemy to bardzo osobiście i naszym priorytetem jest dostarczenie ulepszeń w najszybszy i najbezpieczniejszy sposób.
Od premiery wdrożyliśmy już ponad 200 usprawnień i hotfixów, które załatwiły wiele błędów.
Nadal jednak słuchamy waszych opinii, wprowadzając więcej ulepszeń w systemie łupów, progresji, stabilności i wydajności gry. Pracujemy także nad rzeczami, które tak pokażą, do czego tak naprawdę jest zdolny Anthem.
Oczywiście, docierają do nas głosy krytyki i wątpliwości. Ale i tak będziemy ciężko pracować nad Anthem".
Jest ciężko, ale BioWare (oraz EA Games) się nie poddaje. Mimo słabych recenzji, Anthem nie powinien składać broni Przykłady takich gier jak np. The Division (ten pierwszy) pokazuje, że wystarczy pozałatwiać najpilniejsze sprawy, dodać trochę contentu i rozgrywka totalnie zmieni oblicze, a ludzie zaczną doceniać grę.
Anthem kosztuje ok. 170 zł. Cena będzie jednak leciała w dół. Jeśli nie macie ciśnienia, to wytrzymajcie kilka tygodni lub miesięcy, a doczekacie się promocji po 100-120 zł.