Przed państwem Path of Exile 3.0. Dostaniemy nie jeden, nie dwa, ale... sześć nowych aktów! Koniec z przechodzeniem tych samych lokacji!
Powiem tylko tyle – Path of Exile 3.0 (z podtytułem The Fall of Oriath) zapowiada się GENIALNIE! Grinding Gear Games odwaliło kolosalną robotę. Dostaniemy nie jeden, nie dwa, ale... sześć nowych aktów! W sumie będzie ich aż dziesięć. Miazga do potęgi!
Będzie to największe i najbardziej rewolucyjne rozszerzenie w całej historii gry. Cała dotychczasowa rozgrywka odejdzie do lamusa. Po nowo wprowadzonym Akcie 5 wrócimy do Aktu 1, ale tylko na chwilę. Dosłownie, bowiem Akt 1 przekształci się wtedy w Akt 6 (część lokacji może się wydać znajoma)… potem jednak odwiedzimy Akt 7… następnie Akt 8…. Akt 9… no i Akt 10. Co to oznacza? Tylko tyle, że nowozelandczycy wyrzucają z gry Cruel Difficulty. Hurra!. Od nowej wersji Path of Exile będą istnieć dwa, będzie istniał de facto tylko jeden poziom trudności. Koniec z przechodzeniem – po trzy razy – tych samych lokacji! Cała rozgrywka będzie ciągła - jak w grach MMORPG lub single-player.
Nowości będzie oczywiście dużo więcej.
- Pantheon System (dodatkowe moce od "bogów")
- Nowe bossy
- Nowe potwory
- Nowe questy
- Nowe przedmioty
- Nowi NPC-kowie
- Nowe gemy
- Duże zmiany w skillach (szczegóły mamy poznać w późniejszym czasie)
- Odświeżony interfejs
Path of Exile 3.0.0 aka The Fall of Oriath wystartuje w czerwcu/lipcu. Trochę wcześniej, bo pod koniec kwietnia lub początkiem maja ruszy Closed Beta. Na całe szczęście, w międzyczasie (3 marca) zobaczymy nową ligę (Legacy League), która w jakiś sposób umili nam czekanie.
Więcej TUTAJ.
Akt 5:
Akt 6:
Akt 7:
Akt 8:
Akt 9 i Akt 10 widać na trailerze!
Pantheon System: