Przykro mi, ale Trove stanie się wkrótce grą Pay2Win/Freemium
Ludziom od Trion Worlds sodówka uderzyła do głowy. Odnieśli spektakularny sukces przy premierze voxelowego Trove… i teraz chcą to wszystko spierdo… zepsuć.
Mam na myśli wczorajsze słowa jednego z deweloperów, który przyznał, że do Trove nadchodzą zmiany: zarówno w modelu biznesowym, jak i sklepie gry. Nowych klas postaci nie będzie już można kupić za walutę w grze (Cubits), bo podobno ich tworzenie zajmuje dużo czasu. Cubits Points będą teraz dropić rzadziej i mniej, większość przedmiotów w Item Shopie zanotuje wzrost cen, a ludzie opłacający nieobowiązkowy abonament zyskają jeszcze więcej bonusów.
Fewer initial Cubits
Higher Cubit cost per item in the store
Clasess, they will no longer be available for Cubits
Beefing up its patron program
A jeszcze niedawno Trion Worlds reklamował swoje gry hasłem „No tricks, no traps”. Hahahaha...