PUBG otrzyma mapę z ograniczonym systemem zniszczeń – wysadzanie ścian, itd.!

Dodany przez PefriX prawie 5 lat temu
2 2195
PUBG otrzyma mapę z ograniczonym systemem zniszczeń – wysadzanie ścian, itd.!

Już 22 stycznia w Playerunknown's Battlegrounds udostępniona zostanie nowa przepustka sezonowa, dająca dostęp do szeregu łakoci. Deweloperzy poinformowali, że będzie to Sezon 6 zmaga w PUBG, który potrwa do 15 kwietnia 2020 roku.

Przepustka Survivor: Shakedown dostępna jest za 9,99 USD, przy czym niekoniecznie trzeba ją kupować. Wszyscy gracze mogą zdobywać poziomy i bawić się w ramach Sezonu 6, który zawiera nową broń, wyposażenie i strategie oraz nową mapę: Karakin. Przepustka Survivor pozwala graczom mierzyć się z wyjątkowymi wyzwaniami i zdobywać dodatkowe nagrody.

Karakin zaś to największa atrakcja nowego sezonu w Playerunknown's Battlegrounds. Jest to wyspa o rozmiarach 2×2 km u wybrzeży Afryki Północnej. To suche, skaliste miejsce zawierające otwarty teren i dające okazje do wymagających starć. Będzie ciasno, szybko i niebezpiecznie: zapowiada się napięcie rodem z Miramar w połączeniu z tempem znanym z Sanhok. Karakin to mapa dla 64 graczy.

Gracze powinni spodziewać się ataków snajperskich z dużej odległości w górach, taktycznych konfliktów w mieście i klaustrofobicznej walki pod ziemią. A w związku z wprowadzeniem czarnej strefy Karakin odsłania swoją niespodziankę: układ mapy zmienia się w każdym meczu.

Czarna strefa ma za zadanie wypychać graczy z bezpiecznego schronienia w budynkach. Zagrożenie jest losowe: miasteczka i kompleksy budynków mogą pozostać nietknięte, zrównane z ziemią albo znaleźć się w którymkolwiek ze stanów pośrednich. Mieszanina budynków i ruin ewoluuje na bieżąco w trakcie meczu, czyli nie należy się spodziewać, że budynek, do którego pobiegliście się ukryć, będzie wciąż stał w późnej fazie meczu.

Żeby zmienić przebieg oblężeń na Karakin, twórcy wprowadzają wyłomy i lepkie bomby. Możliwe będzie zrobienie wyłomu w niektórych ścianach i podłogach za pomocą lepkich granatów. Te elementy gry dają kolejne narzędzia graczom: kamperzy będą mieli możliwość tworzenia dodatkowych otworów umożliwiających celowanie. Drużyny przechodzące do natarcia będą zaś miały nowe możliwości zdobywania budynków.

Aby wymiany ognia we wnętrzach były bardziej interesujące, dodano również możliwość przebijania kulami najsłabszych ścian. Jeśli przez dziurawą ściankę dostrzeżecie wrogów, będziecie mogli bardziej świadomie zdecydować, czy ruszyć do walki, czy się przegrupować. Co Wy na to?


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube