PUBG wprowadzi drużynowy deathmatch 8 vs 8
Wydawać by się mogło, że istotą PUBG jest battle royale. Deweloperzy informują jednak, że czasami trzeba dodać coś nowego. Biorąc to pod uwagę, z przyjemnością przedstawiają tryb Arcade, nową funkcję, która pozwoli eksperymentować z nowymi sposobami walki i zwiedzać pola bitwy, niezwiązanymi z tradycyjnym battle royale. Pierwszy rodzaj meczów w trybie Arcade to wielce pożądany klasyczny tryb z gier FPS: drużynowy deathmatch.
Drużynowy deathmatch w PUBG będzie polegał na pełnych akcji starciach 8 vs 8 na siedmiu różnych polach bitwy wziętych z Waszych ulubionych map. Do wyboru będą również różne zestawy broni. Tryb ten dostępny będzie na PC oraz konsolach wraz z wprowadzeniem aktualizacji 6.2
Pora na zasady:
- Tryb: 8 vs 8.
- Perspektywa: tylko FPP.
- Włączone zestawy respawnu: po otwarciu mapy można wybrać swój zestaw broni respawnu.
- Włączone respawny: respawn 5 sekund po każdej śmierci, gracz pojawia się blisko swojej drużyny, jeśli to bezpieczne miejsce, po respawnie gracz będzie przez chwilę nieśmiertelny.
- Wyłączone neutralizacje: wyłączone powalenia.
- Wyłączony bratobójczy ogień.
- Zabójstwa i asysty wypełniają wskaźnik wspomagania: po 5 sekundach bez otrzymania obrażeń gracz zaczyna odzyskiwać PŻ, przy czym wskaźnik wspomagania maleje.
Lista pól bitwy drużynowego deathmatch:
- Erangel – Stalber, Sosnovka Military Base
- Sanhok – Paradise Resort, Docks
- Vikendi – Podvosto, Peshkova
- Miramar – Campo Militar
Rundę wygrywa pierwsza drużyna z 50 zabójstwami lub z największą liczbą zabójstw po 10 minutach. Wygrana w dwóch rundach oznacza zwycięstwo w meczu. Gracze mogą trafić do trwających meczów drużynowych deathmatch, ale nie do meczów bliskich końca.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.