Quake Champions zmienił system expienia

Dodany przez guru ponad 5 lat temu
2 2872
Quake Champions zmienił system expienia

Twórcy gry totalnie przebudowali system naliczania punktów doświadczenia, aby aktywni gracze otrzymywali ich jeszcze więcej, a ci bierni… jeszcze mniej. 

"Ci, którzy będą sobie radzić nadzwyczaj dobrze, będą zdobywać ich jeszcze więcej. Z kolei ci, którzy nie będą robić nic lub będą przebywać z dala od komputera (AFK) zarówno w grach publicznych, jak i własnych, będą otrzymywać zdecydowanie mniej punktów".

Po prostu musicie grać, dobrze grać, a kolejne levele będą z łatwością wpadać na wasze konto. Zabójstwa, asysty, medale, końcowe miejsce, wszystko to będzie teraz nagradzane po wielokroć więcej niż w poprzednim systemie. 

Przykłady: 

  • Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zabójstwo z 3 do 100
  • Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za asystę z 1 do 50
  • Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za medale z 7-35 do 10-50
  • Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie pierwszego miejsca z 35 do 500
  • Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie drugiego miejsca z 17 do 250
  • Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie trzeciego miejsca z 7 do 100
  • Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie tytułu najlepszego gracza z 17 do 50
  • Zmniejszono liczbę punktów przyznawanych za ukończenie meczu z 1 120 do 50
  • Zmniejszono liczbę punktów przyznawanych za pierwszą grę z 700 do 250
  • Zmniejszono liczbę punktów przyznawanych za pierwszą wygraną z 1 400 do 250

Nowy system expienia już działa. Logujcie się i grajcie!

Od połowy ubiegłego roku Quake Champions jest tytułem Free-To-Play. Zapraszamy TUTAJ


2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube