Quake Champions zmienił system expienia
Twórcy gry totalnie przebudowali system naliczania punktów doświadczenia, aby aktywni gracze otrzymywali ich jeszcze więcej, a ci bierni… jeszcze mniej.
"Ci, którzy będą sobie radzić nadzwyczaj dobrze, będą zdobywać ich jeszcze więcej. Z kolei ci, którzy nie będą robić nic lub będą przebywać z dala od komputera (AFK) zarówno w grach publicznych, jak i własnych, będą otrzymywać zdecydowanie mniej punktów".
Po prostu musicie grać, dobrze grać, a kolejne levele będą z łatwością wpadać na wasze konto. Zabójstwa, asysty, medale, końcowe miejsce, wszystko to będzie teraz nagradzane po wielokroć więcej niż w poprzednim systemie.
Przykłady:
- Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zabójstwo z 3 do 100
- Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za asystę z 1 do 50
- Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za medale z 7-35 do 10-50
- Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie pierwszego miejsca z 35 do 500
- Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie drugiego miejsca z 17 do 250
- Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie trzeciego miejsca z 7 do 100
- Zwiększono liczbę punktów przyznawanych za zdobycie tytułu najlepszego gracza z 17 do 50
- Zmniejszono liczbę punktów przyznawanych za ukończenie meczu z 1 120 do 50
- Zmniejszono liczbę punktów przyznawanych za pierwszą grę z 700 do 250
- Zmniejszono liczbę punktów przyznawanych za pierwszą wygraną z 1 400 do 250
Nowy system expienia już działa. Logujcie się i grajcie!
Od połowy ubiegłego roku Quake Champions jest tytułem Free-To-Play. Zapraszamy TUTAJ.