Ravendawn będzie Free-To-Play, ale będzie też miał konta Premium

Można się było spodziewać, że darmowa gra - jaką będzie Ravendawn Online - będzie posiadał coś, co pozwoli jej regularnie zarabiać. I czymś takim jest właśnie Patron Account aka konto Premium aka opcjonalny abonament.
Jeśli zdecydujecie się na taką subskrypcję (8 dolarów – 31 zł), możecie liczyć na przywileje i masę bonusów do rozgrywki, które znacznie ułatwią codzienną rozgrywkę.
Chodzi np. o szybszą regenerację wysiłku, szybsze odnawianie zadań, 50% niższy podatek na rynku, dodatkowe bonusy/nagrody za aktywności, brak opłat za Waypointy, Rested Experience itd.


Na szczęście – i to jest kluczowa informacja – konta Premium nie mają dodatkowej zawartości, czyli nie mają własnych mapek, expowisk, przedmiotów czy zadań (a przecież tak to wygląda w Tibii, gdzie darmowi gracze mają dostęp tylko do ~30% całej gry). I oby tak pozostało…
Premiera Ravendawn Online już 16 stycznia.