Ravendawn zmniejszył grind i dodał więcej sposobów na expa
A co tam słychać w Ravendawn? Nowości, nowości, nowości.
Do gry zawitał kolejny duży update (1.0.6), który przede wszystkim na urozmaicić, ułatwić grindowanie, co powinno przekonać tych graczy, którzy nie grają nałogowo i którzy mają maksymalnie kilka godzin wolnego czasu na dzień.
Patch obejmuje zmiany skalowaniu potworków po 30 lvl, “dzięki czemu podróż przez Ravendawn stanie się bardziej satysfakcjonująca, w miarę jak będziesz rosnąć w siłę. Te zmiany oznaczają również, że gracze będą mogli szybciej zdobywać doświadczenie i łupy ze stworzeń w Ravendawn”.
Do gry dodano też Milk Tea – miksturkę, która zwiększa kolejne 50 000 punktów doświadczenia o 20% (do 20 lvl otrzymamy trzy takie “herbatki” dziennie, potem będzie je można kupić w tawernie).
Ale największym exp-boostem (co zostało już udowodnione) są Culling Spawns. Dynamiczne losowo generowane wydarzenia PvE w świecie gry.
Losowe, tymczasowe ulepszenia istniejących spawnów na poziomie 40+, które spowodują, że upuszczą z nich nowy przedmiot z ekwipunku, znany jako Culled Eyes. Gracze mogą zbierać Culled Eyes i oddać je dowolnemu Kwatermistrzowi, aby otrzymać znaczną nagrodę w postaci Doświadczenia i Dawn Essence.
Co jeszcze? Dodano nowe zadania, dodano nowe potwory oraz zwiększono premię expa w drużynie do 15% (+2% za każdego członka).
Ponadto populacja gry ustabilizowała się do tego stopnia, że zwiększono całkowitą pojemność na wszystkich kanałach, jednocześnie zmniejszając liczbę kanałów w Angerhorn o sześć i w Serafine o cztery.
TUTAJ znajdziecie cały patch-note.