Red Dead Online ma podobno agresywną monetyzację i gracze protestują

Dodany przez PefriX około 4 lata temu
-2 3710
Red Dead Online ma podobno agresywną monetyzację i gracze protestują

Ostatnio Red Dead Online udostępnione zostało w formie samodzielnej gry. Można ją nabyć na różnych platformach za około 22 złote. Teoretycznie to dobra wiadomość, bowiem jeśli nie interesuje Was Red Dead Redemption 2 to po taniości dostaniecie sam moduł multiplayer. Szkopuł w tym, że Rockstar wprowadził pewne nieciekawe zmiany do niego.

Do gry trafiły dwa pakiety. Jeden oferuje rozwinięcie klasy łowcy nagród o kolejne 10 poziomów za 15 sztabek złota. Druga oferta to battle pass, czyli Outlaw Pass 4, który kosztuje 40 sztabek złota. W czym zatem problem?

Rockstar wypuszczając Red Dead Online samodzielnie, w znaczący sposób zmniejszył ilość sztabek złota, jaką gracze są w stanie w krótkim czasie zdobyć poprzez granie. Jeśli zatem nie macie ochoty na długi i mozolny grind to będziecie musieli wydać realne pieniądze.

To jednak dopiero początek, bowiem sam Outlaw Pass również nie zachwyca. Zazwyczaj battle passy pozwalają na pełny zwrot poniesionych kosztów, jeśli wbije się wszystkie poziomy przepustki. W Red Dead Online zapłacimy 40 sztabek złota, a jeśli wykonamy wszystko, co battle pass oferuje, zgarniemy jedynie 30 sztabek złota.

Co więcej, fani zwracają uwagę, że sama zawartość Outlaw Pass 4 również nie zachwyca, bowiem oferuje przedmioty kosmetycznie nijak nie pasujące do gry. Całość wygląda podobno komicznie, a Rockstar zamiast dodać napady, czy realistyczne stroje, oddające  Dziki Zachód, wprowadza np. Szczęśliwy Kapelusz, czyli nakrycie głowy do którego przywiązana jest podkowa. Ta drobnostka również rozsierdziła graczy Red Dead Online.

Społeczność zwraca również uwagę, że jakość aktualizacji do gry znacząco spadła i wygląda na to, że Rockstar nie traktuje Red Dead Online poważnie. Takie GTA Online jest lepiej wspierane oraz utrzymywane. Niektórzy wysnuwają również teorie, że firma sprawdza na Red Dead Online jak daleko można wprowadzić monetyzację w modułach sieciowych oraz jak tanim kosztem utrzymać graczy przy danym tytule.

Co Wy o tym wszystkim sądzicie? Ja przyznam szczerze, że nie miałem okazji pograć w Red Dead Online, więc ciężko jest mi się wypowiadać w tym temacie.


-2 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube